Hva er Qlimax for noe?
Moderator: Moderatorer
Hva er Qlimax for noe?
Moren er helt naken, nakenrotte altså.
Men Maxi er på en måte ikke det. For hun har litt dun over hele kroppen. spesielt i annsiktet hvor hun har en del hvitt dun. Ellers på kroppen så er hun nesten hooded om jeg kan si det sånn.
er umuli å ta bilde av henne da hun ikke vil sitte stille. men ser i hvertfall litt av "fargene" her:
http://i168.photobucket.com/albums/u173 ... ure280.jpg
*Bildene er gjort om til linker, les Retningslinjer for bilder*
Men Maxi er på en måte ikke det. For hun har litt dun over hele kroppen. spesielt i annsiktet hvor hun har en del hvitt dun. Ellers på kroppen så er hun nesten hooded om jeg kan si det sånn.
er umuli å ta bilde av henne da hun ikke vil sitte stille. men ser i hvertfall litt av "fargene" her:
http://i168.photobucket.com/albums/u173 ... ure280.jpg
*Bildene er gjort om til linker, les Retningslinjer for bilder*
_ Kaja _ 

De mister också päls ibland. Har inte haft såna, men har sett det i butiker.
E-mail: snuttiz@hotmail.com
Noen har vel innadvendte dievorter?[/img]Heidi wrote:Det finnes noen varianter av nakenrotter (ikke rex-baserte) som får litt pels innimellom og mister den. De har også immundefekt som de helt nakne nakenrottene (rnu). Er ikke sikker på hvordan det er med melkeproduksjonen.
Kamilla ~ rotteløs for øyeblikket
Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013
Hvil i fred
Sølve - 17.09-07 - 04.11-08
Spot - 03.06.07 - 08.12-08
Fordbert - 03.06.07 - 05.2009
Pac-Man - 06.08.12 - 20.09.2013
Det er mest sansynlig en fuzz du har siden begge foreldrene er dobbel rex. Ut i fra det jeg har lest meg frem til (fra uavhengige kilder) så blir avkommet til to dobbel rex rotter fuzz. Nå kan vi ikke i utgangspunktet vite om Ofelia og Rufus (foreldrene), samt Skins (broren til Rufus) er første generasjon dobbel rex eller ikke siden foreldrene dems er ukjent. For alt vi vet så kan de fuzz de også. Rotter med så lite pels som våre kan være venskelig å definere om de er dobbel rex, fuzz eller ekte hårløse
Rotter: Trixie, Arne,Ofelia og Brutus