Et lite spørsmål om reiseburet
Moderator: Moderatorer
Et lite spørsmål om reiseburet
Har endelig fått tak i et reisebur, men bare lurer litt på hva dere har i buret under transport?
http://www.h3gzistamrotteri.de H3gzi's og Anexet's oppdrett.
- oppdatert 2 desember 2009
- sjekk på velkomstsiden
Mail: h3gzis@h3gzistamrotteri.de
- sjekk på velkomstsiden
hm
Jeg bruker et reisebur for katt/liten hund jeg.. Oppi der har jeg burstrø, leker og mat. Er reisen ikke så lang får de agurk under reisen istedenfor drikke fordi det drypper av flaske i hver dump, men er reisen lang så har jeg vannflaske der fordet... Jeg henger også inn en stor hengekøye så buret egentlig blir over to etasjer, og de får mulighet til å bevege seg og de kan også ligge å sove godt...
:konge:
:konge:
Hvorfor være vanskelig, når man med en liten anstrengelse kan være komplett umulig?
Altså:
Jente
20 år.
Altså:
Jente
20 år.
I Ferplast'en min er det
*burstrø,
*en bitteliten vannflaske (40 el. 50 ml, det er den eneste jeg har fått til å feste på innsiden av buret),
*noe mat (hva som helst som er stort nok til å ikke forvinne i burstrøet), *en mini-hengekøye som dekker nesten hele buret,
og av og til en vaskeklut å ligge på.
De liker å bruke minihengekøyen som solsegl, dvs. gjemme seg under den. De blir ofte litt nervøse hvis det er mye folk i nærheten.
Inger
*burstrø,
*en bitteliten vannflaske (40 el. 50 ml, det er den eneste jeg har fått til å feste på innsiden av buret),
*noe mat (hva som helst som er stort nok til å ikke forvinne i burstrøet), *en mini-hengekøye som dekker nesten hele buret,
og av og til en vaskeklut å ligge på.
De liker å bruke minihengekøyen som solsegl, dvs. gjemme seg under den. De blir ofte litt nervøse hvis det er mye folk i nærheten.
Inger
-
- Klatrer på møblene
Har bare vært på korte reiser til dyrlegen, men da har jeg hatt et sammenbrettet fleecepledd oppi, som dekker bunnen og veggene, samt at det går an å brette det over hulrommet slik at det blir mørkere og lunere. Funker veldig bra, men som sagt tror jeg det er best egnet til korte turer 

Ærbødigst,
Maja :rottehode:
Maja :rottehode:
Jeg har et vanlig reisebur og et hamsterbur (sånn lavt, avlangt, enetasje). har alle mine 7 rotter i hamsterburet, så lenge jeg ikke skal på lange reiser. har det ganske varmt i bilen, så jeg har ikke teppe over, siden rottene gnager det istykker uansett.
http://www.h3gzistamrotteri.de H3gzi's og Anexet's oppdrett.
- sjekk på velkomstsiden
- sjekk på velkomstsiden