hehe eller havana Er vansklig å vite for sikkert hva han er siden han fader utrolig fort, men han kan være havana hvis begge foreldrene er mink eller mink+havanna og bærer red eye deluted(?) genet. siden fiolet er oddeye med et rødt og et svart øye med en mink bror og resten svarte er det muligheter for havana, men det vet man ikke sikkert før jeg eventluet setter han sammen med en havan pike genetikk er så utrolig spennendes hehe
Det står jo at han er mock mink på hjemmesiden din (og det er jo det han ser ut å väre også), at han så endrer farge pga. blekningen gjör jo ikke at han bytter farge på papiret!?
var ikke den litt frekk ment mot meg? jeg har selv skrevet at han er mock mink, men det vet jeg ikke sikkert, vet jo ikke om han er havana heller, men det er den fargen JEG syntes han ligner mest på, men det får jeg aldri vite med sikkerhet. ikke det at fargen er så viktig, men jeg syntes det er meget interressant;) Og jeg vet vel at en husky fader, men jeg har også sett fargen hans før han begynte å fade. så kanskje du ikke tror jeg er helt idiot til neste gang, vet ikke om du mente det så frekt som det jeg oppfattet det som da men. i hvertfall har jeg ikke skrevet i denne tråden at han har noen som helst farge for sikkert, men har skrevet hva jeg selv tror og hva andre tror, og det er bare en lille sjangse for at han er havana, men den er der