Bæsjer og Tisser på etasjen...
Moderator: Moderatorer
-
- Sover i do
Bæsjer og Tisser på etasjen...
Hei, lurer på om det er noen her som vet noen "triks" for å få rottene til å minske avførings intensiviteten på hyllene? Hadde en hjørne do men den brukte de til å sove i... Vaska buret i går og nå er det like skittent på hyllene..
Jeg hadde det samme problemet med hyllene hos gutta mine, så jeg tok rett og slett ut hylene. Ga de til gjengjeld masse annet og klatre på (kvister, båttau ol) samt rør og hengekøyer de kan sove i. De må nå gå ned får å gjøre fra seg (med mindre de bare setter rompa uten for hengekøya
). Og jeg synes dette funker bra her hos oss...
Har hjørne do både i gutte og jente buret, men den brukes til andre formål. Sove, spise, flytte på og gnages istykker
De har som regel en heeeelt annen oppfatning en meg på hvordan ting skal være og organiseres. Så jeg har gitt opp :pir: Jeg vasker og skifter på burene jevnlig, men bortsett fra det får de innrede og styre som de selv vil...

Har hjørne do både i gutte og jente buret, men den brukes til andre formål. Sove, spise, flytte på og gnages istykker

De har som regel en heeeelt annen oppfatning en meg på hvordan ting skal være og organiseres. Så jeg har gitt opp :pir: Jeg vasker og skifter på burene jevnlig, men bortsett fra det får de innrede og styre som de selv vil...
Hilsen Rikke Karine