I begynnelsen, så du ut til at det var Draco som hersja med Viper, og Seth, den lille blå.. Men nå har situasjonen snudd seg.
Det rare er, at Viper, flekker tenner, freser og buster pelsen mot Draco. Ennå Draco ikke har gjort ham noe, unntatt noen ganger, da Draco har "mistet besinnelsen" og gitt ham juling av og til. Viper ikke har stoppet mens leken er god. Det som er enda mer merkeligere, er, at nå som vi har større bur, så er Draco blitt roligere, og Viper sprøere. Viper Hyler som en stukken gris om Draco nærmer seg, og han biter Draco i nakken, drar i pelsen hans og biter ham annsiktet... Draco reagrerer ved å puffe pelsen og å hvese litt.. Årsaken til det, er nok at han føler seg truet. Er jo ikke rart han blir forbanna, det hadde jeg også blitt, om en unge skulle dratt meg i håret hver dag!
Er jo ikke mer enn 1 uke siden vi vurderte å Kasterere Draco, fordi vi snynes han gikk for langt med å jage/jule opp Viper og Seth. Jeg trodde ærligtalt at det hadde tørna for Draco, da han jaget de rundt, fresa, puffa pelsen, og hoppet å gned kroppen mot sprinkelene.
Men Hvordan i allverden kan situasjonen snu seg såpass fort? For ikke lenge siden, var det Draco som var "problemet", og nå er det Viper

Hva kan vi gjøre for at situasjonen skal bli bedre, og at de kan omgåes hverandre?