Nrk trenger en "nakenrotte"...
Moderator: Moderatorer
Nrk trenger en "nakenrotte"...
Fikk en telefon på jobben i dag fra Nrk, og de trengte å låne en "nakenrotte" til en humorsketsj (ganske kjente tv ansikter det var snakk om også
). Forklarte at helt "nakene" rotter er ikke noe hun får tak i her i norge, og at det nærmeste nok var dobbelrex. Og at det ikke var så vanlig i butikk. Så jeg sa jeg skulle høre med noen her inne om de kunne tenke seg å stille opp. Dette hastet vist litt, da innspilling skulle være rundt lunsj tider i morgen (4.sept). Så hvis noen er interesert kan de ringe meg på 92201924, da helst i løpet av dagen/kvelden...

Hilsen Rikke Karine
-
- Gammelrotte
Da var det i boks. Vi har vært der, og Turid var svært flink. Det ble Turid
og ikke Rynke, da Turid er helt naken, Rynke ville ikke bli barbert.
Hun var svært flink, selv om hun måtte sitte nedi en liten boks (hun skulle være glattbarbert labrotte)
Vi har hilst på Harald Eia og Pia Tjelta som spiller hovedrollene i sketsjen.
"Uti vår hage" vil bli sendt på NRK rett over nyttår, men de er ikke sikre på hvilken av episodene denne sketsjen vil komme med i.
Uansett er programmet verdt å se, så det er ingen skam å se alle!

og ikke Rynke, da Turid er helt naken, Rynke ville ikke bli barbert.

Hun var svært flink, selv om hun måtte sitte nedi en liten boks (hun skulle være glattbarbert labrotte)
Vi har hilst på Harald Eia og Pia Tjelta som spiller hovedrollene i sketsjen.
"Uti vår hage" vil bli sendt på NRK rett over nyttår, men de er ikke sikre på hvilken av episodene denne sketsjen vil komme med i.
Uansett er programmet verdt å se, så det er ingen skam å se alle!

Flinke Turid jenta mi
*stolt mor*
Veldig synd jeg ikke kunne reise inn selv, men jobb er jobb.... Og på så kort varsel klarte jeg ikke få fri...
Takk til Pia/Intet som tok seg av jenta mi og stilte med hotellrom til Turid og Adrian(bestekamerat/reisevenn) for natten
Men hvor er bildet av Harald Eia og Turid?

*stolt mor*
Veldig synd jeg ikke kunne reise inn selv, men jobb er jobb.... Og på så kort varsel klarte jeg ikke få fri...

Takk til Pia/Intet som tok seg av jenta mi og stilte med hotellrom til Turid og Adrian(bestekamerat/reisevenn) for natten

Men hvor er bildet av Harald Eia og Turid?