Jeg synes buret mitt er helt ok, men vil gjerne ha et litt større, spesielt i høyden (og litt fordi jeg kunne tenke meg ei rotte til). Så da lurte jeg på om dette buret er å anbefale? Målene er 82X51X149.
det ser ut som om sprinkel av standen er litt stor, så hvis du har ho rotter kan de lett komme igjennom så et drit fint muse/rotte bur fra venezia(?) til litt over 2000kr som var på størrelsen med det buret der, men bare med liten sprinkel avstand
Vi har det buret! Passer supert til rotter, men man bør ikke ha små eller unge rotter i det pga sprinkel avstanden. Det er veldig god kvalitet på buret, og det er enkelt å rengjøre + store luker foran og hele taket er en luke. Man kan kjøpe deler til buret og bygge det i høyden. Anbefales på det sterkeste fra min side.
Vi har det buret! Passer supert til rotter, men man bør ikke ha små eller unge rotter i det pga sprinkel avstanden. Det er veldig god kvalitet på buret, og det er enkelt å rengjøre + store luker foran og hele taket er en luke. Man kan kjøpe deler til buret og bygge det i høyden. Anbefales på det sterkeste fra min side. Blått øye
Hvordan er det å løfte det fra bunnen når man skal rengjøre det?
Har nesten bestemt meg for å gå bort fra dette buret og heller kjøpe et Venezia bur. Noen som kan fortelle litt mer om Venezia buret? Hvordan er det å gjøre rent? Og hvordan det er å innrede. Det buret jeg har nå er litt vanskelig å innrede, spesielt når jentene mine liker å klatre, og buret ikke er så kjempehøyt.
www.burexperten.no har reginga og venezia-buret. Jeg har Regina. Veldig lett å rengjøre. Jeg setter inn sprinkelbunnen over skuffen før jeg drar ut skuffen, så du trenger ikke å stresse med å få ut rotter
Furet XL har også store sprinkler, noe regina og venezia ikke har. Jeg har ikke noe problemer med å innrede reginaburet...
Jeg har nok nesten helt bestemt meg for Venezia nå. Ser mange fordeler med å ha skuff i stedet for et stort (høyt) bur som må løftes av bunnen. Skal bestille i løpet av uken Hurra!
Jeg vil tro det er som med Reginaburet, jeg presser på to av de greiene man skrur det fast med, og setter en pinne under den innerste delen, så det ikke faller ned.
Men ellers følger det jo med tre store hyller, som du kan lakkere i giftfri lakk. Perfect klarlakk ifra Scala blandt annet.