http://www.kk.no/php/art.php?id=492265 Skal det være en sprek, liten rotte i designerbånd som tilbehør til sølvskoene eller vesken denne høsten? Glem lodne, små chihuahua-hunder. Nå er det rotter som gjelder.
Det en gang så hatede dyret har nemlig blitt supertrendy. Ikke bare blant frikere i hullete islendere, men også hos Hollywood-stjernene, som pynter opp Dolce & Gabbana-veskene sine med dem.
Ble sjokkert.
Rottene tisser utrolig mye så jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha dem oppi Dolce & Gabbana veskene.
Stakkars smådyr.
Nå får de jo god pr da.. men alikevel.
Oj, såpass! Dette hadde jeg aldri ventet meg å lese!
Bare å finne frem rosa sløyfer å gå på byen det nå! :rottehode:
Jeg syntes det er utrolig hvor fort ting går i rottenes vei nå, fra alle filmene og nå dette! Her gjelder det å være klare slik at flest mulig får riktig info om rottehold og rotter!
Jeg synes synd på de rottene som ender opp som veske-rotter. Mange kommer nok til å hoppe på moten uten å kunne noe om rotter eller gidde å finne ut noe.. Stakkars dyr.
Heldigvis er det jo mamge av disse veske rottene som får det ganske godt. For det som på en måte blir inn er jo å gi dyra det beste og det dyreste. men hvis det går så langt som til klær syns jeg ikke noe om det!
Ailani wrote:Heldigvis er det jo mamge av disse veske rottene som får det ganske godt. For det som på en måte blir inn er jo å gi dyra det beste og det dyreste. men hvis det går så langt som til klær syns jeg ikke noe om det!
nja noen burde jo nesten ha klær da, hårløse og dobbelt rex
men jeg skjønner ikke hvordan de klarer å holde rottene i veska, mine kravler ut og skal helst sitte på skuldra mi
Jeg har hatt rotte i vesken min en gang pga. manglende reisebur. For å si det sånn; det gjør jeg ikke igjen! Rotta etterlot seg små spor og det var vanskelig å holde henne inne i vesken, tror jeg holder meg til reisebur beregnet på smågnagere
herregud, dette blir jo bare et nytt status-symbol... alle vet jo hvordan det gikk med chiuauaen.... også er det atter en haug med rotter som ender opp med å ikke bli brydd seg om eller aktivisert, og skal de gå med dem i veska eller på skuldra i allslaks vær?
Joda....god PR kan man vel si,..men hvor lenge varer det, alle motebølger dør ut!
vi får prøve å snu dette til noe positivt, hvis det går-
jeg tror ikke veskerottemoten vil ta av i norge, men vi vil vel merke det.
får prøve å gjøre som dalmatinerklubben da alle skulle ha prikkete hunder.
må jo bare komme folk i møte med riktig info. det er ekstra viktig å profilere foreningen i pressen så folk vet at vi finnes, og henvender seg til NTF ved kjøp av rotte(r).
ja norge er vell ikke den verst utsatte fronten, men når jeg tenker på Paris og hennes likemenn, og forestillt meg at en av dem skulle passet et av mine gull, ja da grøsser jeg...
Jeg tror neppe dette blir noen stor hit. Rotter er ganske forskjellige fra en Chihuahua. De vil gnage, bæsje og tisse i veska, samt prøve å komme ut av den stadig vekk. Og det å ta på en rotte sele - og få den til å bli inni den, er ikke lett etter min erfaring.
Tror vi heller får utnytte at rottene blir mer og mer vanlige i media!