Bare min egen erfaring Er ikke sikkert det gjelder din, men har skjedd med alle mine hunner ihvertfall. Uansett om det stemmer eller ikke så kan du ikke regne fra det som var hennes normalvekt. Du må jo regne fra det hun veide da du parret henne
ja og det er det jeg har gjort ho har fortsatt litt over en uke igjen og det kan være få unger der inne. du har vel bare hatt 3 kull på 6-13 unger? kan godt henne Isis bare har 1-3 men gravid er ho hvertfall
Isis har jo ikke kommet i løpetid etter parringen? Så da er det jo mst sannsyenlig at hun er gravid?
Jeg så jo selv når jeg var hos Kikky at Isis ikke akkurat har det man kaller for "svak løpetid"...
Alvrina wrote:Isis har jo ikke kommet i løpetid etter parringen? Så da er det jo mst sannsyenlig at hun er gravid?
Jeg så jo selv når jeg var hos Kikky at Isis ikke akkurat har det man kaller for "svak løpetid"...
jeg har opplevd inbilt svangerskap. Noen ganger hvis de parrer seg og det ikke blir noe så tror hunnen alikevel at hun er gravid. De gangene jeg opplevde det gikk de ikke så mye opp som normalt.
Det kan jo også så klart være veldig få unger! Får håp det er noe der ihvertfall!