Har ikke noe enda nei...Vet ikke om jeg får ha rotter engang Men drømmen er der hele tiden.
De hadde Jenny på dyrebutikken jeg jobber for en stund siden og hvis jeg fikk ja tenkte jeg å spørre om de kan bestille et igjen.
Takk likevel. Tenkte på burkalkulatoren men husker ikke målene på buret
Er plass til 5 rotter. jeg har buret, men får nytt snart. du får si fra om du er intressert i å kjøpe mitt da vet du. Billigere enn det i butikken 700 betalte jeg for det jeg har nå, selger det for 500 tenker jeg..
h3gzi wrote:Er plass til 5 rotter. jeg har buret, men får nytt snart. du får si fra om du er intressert i å kjøpe mitt da vet du. Billigere enn det i butikken 700 betalte jeg for det jeg har nå, selger det for 500 tenker jeg..
Det var ikke dårlig, på Akvasia kostet det oppi 1000 kr tror jeg (skjønt som utplasseringselev får jeg rabatt ) Hvor hen i landet bor du egentlig? (Er ikke helt stø i geografi...)
Jeg må bare spørre hvort stort det buret er siden det er så billig? Jeg har kjøpt et Jennybur nå og det kostet 2300.
Hvis ikke Zakura-chan er interessert i buret så er kanskje jeg det hvis ikke det er så stort som det jeg har nå. Trenger et på hytta, det jeg har kjøpt er for stort å drasse på. Bor i Grenland.
Så du betalte 700 for det brukt uten innredning da eller?
Det jeg har kjøpt er med innredning. Jeg har ikke satt meg så inn i bur så jeg vet ikke om det som er mindre heter noe annet. Det jeg har kjøpt er 80x50x80. Det blir litt stort å ha på hytta. Skulle visst om dette før jeg kjøpte et nytt et.