dytter ned vannflaska

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Monster

dytter ned vannflaska

Post by Monster »

har rotter noen grunn til å dytte ned vannflaska si? jeg har ofte opplevd å komme hjem og se flaska på gulvet, og når jeg putter den på plass dytter de den rett ned igjen, selv om jeg har fyllt nytt vann... det er ikke alltid de gjør dette, føler at det går litt i perioder...

jeg fester den med strips på sprinklene, noe som vanligvis pleier å holde, når de da ikke vil kvitte seg med den eneste vannkilden sin...

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Mine har aldri gjort det, men her har vi to marsvin som gjør det samme. Vannflaska har jeg festet med to slike små kjettinger som man bruker til rør og hengekøyer, og en vanlig bøyle til vannflaske. Da blir den sittende fast.

Cath

Post by Cath »

Til min vannflaske er det et feste som henger skrudd på buret, og så festes selve flaska i denne. Tror ikke rottene dine vil klare å dytte ned denne typen. Kanskje verdt å prøve, om pøblene fortsetter mener jeg :D

Den heter Sippy og finnes i flere størrelser:

http://www.dyreshopen.no/index.php?main ... cts_id=702

Monster

Post by Monster »

ooo, det virker fristende ja... de har sluttet med det nå, men de begynner vel igjen om ikke så lenge... kansaje jeg rekker å skaffe meg en sånn innen da :P

Post Reply