Rotte-journalist i magen?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Maria
Klatrer på møblene

Rotte-journalist i magen?

Post by Maria »

Det nærmer seg utgivelsen av årets første GNAG og redaktøren sitter på masse ideer, men , p.g.a. nakketrøbbel, liten evne til å omforme dem til artikler. Noen som har lyst til å prøve seg som rotte-journalist??

Spesielt aktuelt er: Min første rotte-historier, filmanmeldelser (jeg har rottefilm-tips om noen trenger), noen som er god til å skrive og har skikkelig peiling på naturvitenskap/forskning og noen som er interessert i astrologi (selvfølgelig). Også trengs det bilder, ikke minst en vakker forside-rotte :rottehode:

Selv om GNAG er Norges største fag-tidsskrift på sitt felt, tør jeg påstå at terskelen for å bli journalist her er rimelig lav 8) Med andre ord, har man lyst til å skrive så er det bare å sette i gang! Dessuten leser jeg gjerne korrektur og språkvasker litt om det trengs.

:leftrat: Mailen er fortsatt posttilgnag@hotmail.com. :rightrat:
Ps: Ta kontakt før du begynner på det helt store verket da vel, så unngår vi tre anmeldelser av samme film.
Maria H.

Maria
Klatrer på møblene

Post by Maria »

Det er flere flinke rottefolk som har meldt seg frivillig, men det mangler dessverre forsatt en god del stoff for å sy sammen første nummer. :ost:
Fortsatt sitter jeg på mange ideer, men det var produksjonen da...
Så kjenn etter en gang til, om det ikke klør litt i fingrene nå..? :spise: :klovn:
Maria H.

Woodgirl
Stjeler søppel

Post by Woodgirl »

Gi oss litt flere hint om hva du ønsker. :pir:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Maria
Klatrer på møblene

Post by Maria »

PM sendt!

Dilemma: Hvor mye av planer og ideer skal jeg røpe her i full offentlighet, kanskje tenner noen på en ide, men samtidig ødelegges litt av moroa for andre... Sukk.
Maria H.

Post Reply