Har vært hos fotografen med mamma,pappa og broren min (og puddelen og rottene selvfølgelig)
Fotografen ble så facinert og han tok noen bilder av bare rottene for sin egen skyld,"for det er ikke hver dag de hadde rotter i studio"
Men herregud det er svinedyrt for noen bilder.
Noe av de billigste koster 4700!!!
Og det er så jo fine bilder....
Jøsses! Er det virkelig helt gratis? Jeg mener: "There's no such thing as a free lunch"...
Men det hadde jo vært kjempekoselig å fått et proft bilde med meg og rottene. Tipper de sperrer opp øynene hvis jeg kommer spaserende alene med to rotter og vil fotograferes
Det er vel helt sikkert noe "lureri" ja. MÅ vel bare kjøpe et gigantisk bilde som koster 5000 kr tenker jeg Men men, er ikke hver dag man får muligheten til å gå til en profesjonell fotograf, gratis!
Nei jeg spurte jo om det var ok at jeg tok med rottene, og da hørte jeg bare "Hva?! ROTTER?! huff, jeg er glad det ikke er JEG som må ta bildene! hvor mange har du sa du?! SJU?!"
Må si hun hørtes litt sjokkert ut ja. Men det virket helt ok, sikkert litt spennende for fotografen å få tatt bilder av rotter og, som rottegal fortalte
Hehe, ja det er vel hakket bedre med bare to
Men jeg skal "bare" ha med 5 jeg da, resten skal være kjempesosiale på fylkesmesse for ungdomsbedrifta vår!
Bare hyggelig En mulighet som dette må man jo dele med andre! Digger uttrykket man får i studioene til fame. Nå er det bare å finne ut hva man skal ha på seg