De sover oppå bæsjen sin..

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Linda
Markeringsbehov

De sover oppå bæsjen sin..

Post by Linda »

Hei! Har fått to nye rotter.. har hengt opp et skjærf øverst i buret dems og dette er yndlingsplassen dems.. de sover der hele tiden, men de gjør også fra seg der.. bæsjer og tisser og legger seg midt oppi skithaugen! Jeg tømmer skjærfet hver gang jeg kommer hjem fra skolen eller om morgenen, men de bæsjer mye, så det er en god haug på 20 bæsj hver gang.. det begynner å lukte vondt av dem nå.. hva gjør jeg for å få de mer renslige?? Heller bæsjen ned på pelletsene så de skal skjønne at bæsjen tilhører der, men syns ikke å ha noe effekt, de er veldig glad i den :shock: Redd for at de skal bli syke av bakteriene i avføringen!! Hjeeelp.. råd??

Hilsen Linda

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

jeg hadde en hengekøye hengt opp øverst i det tidligere høye buret mitt, ene hannen min gjorde alltids fra seg der, så da festet jeg et toalett der oppe med strø i og byttet hengekøyen ut med en ny.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Linda
Markeringsbehov

Post by Linda »

Ok, det var jo en god idè.. Skal prøve å fylle skjerfet med pellets å henge opp et annet skjærf et annet sted i buret, og se om de velger å sove der. Takk for svar!

Post Reply