hun sover så mye

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
siv
River avispapir

hun sover så mye

Post by siv »

den nye rotte jenta mi sover så mye, hva kommer det av, jeg vet at de er mest aktive på kvelden å morgenen, men ikke denne jenta nei, hun sover å koser seg nesten hele tiden inne på favoritt plassen sin inne i ett leke rør, er hun bare lat eller :lol: :?: hun virker frisk ellers, å spiser normalt. men er kjedelig :lol: hva kan jeg gjøre, ps hun er ikke alene i buret :)
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Jepp,yndlingsaktiviteten er nok soving,så lenge magen er full og god.Hun har også vært gjennom store forandringer i det siste som tar på litt.La henne bare sove ;) Husk,rottene har sitt eget liv og du er så heldig at du får stelle for dem :D

siv
River avispapir

Post by siv »

jepp sant det da :) jeg vil ikke mase på henne hun får selv bestemme om hun vil ut eller ikke når jeg tar ut den andre jenta her, noen ganger så går hun inn i favoritt stedet sitt, å sitter der å glor å da lar jeg henne bare være der å gir heller en godbit hun kan kose seg med, andre ganger så vil hun bli med, men tørr ikke gå ut selv ennå å piper så vidt når jeg løfter henne ut, da tar jeg henne innen for genseren så får hun selv bestemme om hun vil være der eller klatre opp på skulderen :) men inn går de begge selv når jeg tar in hånden i buret så bruker de armen min som bru å går inn helt selv, når de er ute på gulvet setter jeg meg rolig ned i ett hj :) hjørne å det tar ikke lang tid før de bruker meg som klarte stativ :lol:
pazuza06@live.no.

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

:bravo:

siv
River avispapir

Post by siv »

tantepose wrote::bravo:
hva synes du om det leke rommet jeg skal innrede litt, det står under tråden her på det geniale lekerommet. :) vil gjerne høre din mening om det, husk jeg er en amatør :lol:
pazuza06@live.no.

Post Reply