det geniale leke rommet er funnet

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
siv
River avispapir

det geniale leke rommet er funnet

Post by siv »

jeg har funnet det geniale leke rommet for mine jenter :D det misnte bade vårt, der er det ikke noe de kan ødelegge eller skaper de kan snike seg bak, så min plan da er å legge ut ett par gamle tepper på gulvet når de skal være der, sette inn ett reise bur med teppe inne i :) å lage leke hus av papp esker :thu: det synes jeg er en god plan, hva mener dere :) :?:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Høres veldig bra ut!Tror rottene dine får det kjempekjekt! :bravo:

siv
River avispapir

Post by siv »

så bra :bravo: vil jo så klart det beste for jentene mine da :D :rottehode:
pazuza06@live.no.

Matmor
Gammelrotte

Post by Matmor »

Jeg synes det høres utmerket ut! Rottene setter sikkert pris på teppe på gulvet, også. Men det er ett utsagn jeg tar med en klype salt :mrgreen: :
der er det ikke noe de kan ødelegge
Vi lufter av og til også rottene på badet. Håndklene er ikke trygge! Rottene hopper opp og spiser på dem. Hvis dere har fliser på gulvet vil dere kanskje også oppdage at rotter spiser på silikonfuger, og de tygger gjerne på listene rundt døren. Vinyltapet er spennende saker :)

Hvis det er et toalett på badet er det veldig viktig at lokket er på når rottene er der. Vi fant også ut at rottene måtte fotfølges når de var i det riktige humøret. Et par av dem likte å klatre opp etter listene rundt dørkarmen. Dessverre hendte det de mistet taket. Da var det en fordel å stå klar til å ta imot. Et fall på to meter ned på gulvet har de ikke godt av.
:rat:

siv
River avispapir

Post by siv »

Matmor wrote:Jeg synes det høres utmerket ut! Rottene setter sikkert pris på teppe på gulvet, også. Men det er ett utsagn jeg tar med en klype salt :mrgreen: :
der er det ikke noe de kan ødelegge
Vi lufter av og til også rottene på badet. Håndklene er ikke trygge! Rottene hopper opp og spiser på dem. Hvis dere har fliser på gulvet vil dere kanskje også oppdage at rotter spiser på silikonfuger, og de tygger gjerne på listene rundt døren. Vinyltapet er spennende saker :)

Hvis det er et toalett på badet er det veldig viktig at lokket er på når rottene er der. Vi fant også ut at rottene måtte fotfølges når de var i det riktige humøret. Et par av dem likte å klatre opp etter listene rundt dørkarmen. Dessverre hendte det de mistet taket. Da var det en fordel å stå klar til å ta imot. Et fall på to meter ned på gulvet har de ikke godt av.
:rat:
oi der var det en del obs ja, hehe, får vel være inne på rommet å passe på de da, å se hvordan de oppfører seg å sånt :) de er jo noen ramp unger da. ikke alle biter på ting men man skal aldri være for sikker av den grunn, tak for at du sa i fra :)
pazuza06@live.no.

Post Reply