skremt rotte..

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Taz
Stjeler mat

skremt rotte..

Post by Taz »

I går var rottene på vei ut av buret for å leke med oss, og spise litt lørdagssnop. Og plutselig ble Orvard sikkelig skremt av en hånd som kom fra siden tror jeg. Vet ikke akkurat hva som skremte han men skvatt inn i buret igjen og styrtet opp i røret. Og der har han ligget siden... :(( Han flytter litt på seg om jeg lokker han med godis men tør ikke ta den ut av handa mi og spiser den ikke om jeg legger den der til han... Hva skal vi gjøre?! Bare gi han tid? Sukk. Synes så synd på han. Er jo mulig han har vært ute av røret i natt men han er iallefall ikke ute når vi er i stua nå. Stakar lille vennen vår som var så rolig og nysgjerrig. Noen forslag?

:rottehode:
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)

siv
River avispapir

Re: skremt rotte..

Post by siv »

Taz wrote:I går var rottene på vei ut av buret for å leke med oss, og spise litt lørdagssnop. Og plutselig ble Orvard sikkelig skremt av en hånd som kom fra siden tror jeg. Vet ikke akkurat hva som skremte han men skvatt inn i buret igjen og styrtet opp i røret. Og der har han ligget siden... :(( Han flytter litt på seg om jeg lokker han med godis men tør ikke ta den ut av handa mi og spiser den ikke om jeg legger den der til han... Hva skal vi gjøre?! Bare gi han tid? Sukk. Synes så synd på han. Er jo mulig han har vært ute av røret i natt men han er iallefall ikke ute når vi er i stua nå. Stakar lille vennen vår som var så rolig og nysgjerrig. Noen forslag?

huff da stakars liten gutt, de kan jo bli så lett skremte disse må vennene våre, jeg har en her selv, en jente som jeg har hatt en uke nå, hun er litt engstelig ennå å vil helst bare være i buret hun da men jeg tar henne ut inne i mellom når hun er ute i uret dems å ikke inne i leke røret å koser seg, jeg har desverre ikke noe an god annet forslag en å gi han tid, snakk rolig til han å gi han god biter :) er ikke så veldig mye annet du kan gjøre tror jeg, det er det jeg gjør med den jenta jeg har jaffal, snakker lavt å rolig til henne å gir henne godbiter, det virker å hjelpe
lykke til :)
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Taz
Stjeler mat

Post by Taz »

Nå har fanten vår beveget seg ut av røret sitt, og er som normal igjen. puh. ble redd han hadde fått varige mèn jeg altså. snufs.

takk for beroligende ord fra siv. :D
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)

siv
River avispapir

Post by siv »

Taz wrote:Nå har fanten vår beveget seg ut av røret sitt, og er som normal igjen. puh. ble redd han hadde fått varige mèn jeg altså. snufs.

takk for beroligende ord fra siv. :D
men så bra da, :bravo: kos deg med han :D
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

*Flyttet fra generelle spørsmål*

Post Reply