Markering
Moderator: Moderatorer
Markering
Våre gutter markerer seg mye. Det er sånn at hver gang de går over hånda osv. så er det en svær tissestripe igjen. Er ikke så veldig behagelig, og lurte egentlig bare på;
Hvor mye markerer deres rottegutter?
Er det mye? Det varierer vel fra rotte til rotte, men har det noe med arv og slikt å gjøre?
Hvor mye markerer deres rottegutter?
Er det mye? Det varierer vel fra rotte til rotte, men har det noe med arv og slikt å gjøre?
haha:) Vel, de er i hvertfall et halvt år:) *litt usikker
*
men da ser det ut som om de ikke markerer så mye i forhold til andre, bare det at jentene markerer ingen ting i forhold... men sånn skal det jo være;)
- og guttene er så visst ikke nærvøse, de er så fine atte:) har aldri hatt så tamme rotter før jeg:)

men da ser det ut som om de ikke markerer så mye i forhold til andre, bare det at jentene markerer ingen ting i forhold... men sånn skal det jo være;)
- og guttene er så visst ikke nærvøse, de er så fine atte:) har aldri hatt så tamme rotter før jeg:)
Jentene mine er bare litt over 3 mnd, og har tisset på meg bare et par ganger. Det er bare den ene, jeg har to, som har tisset i hånden min. Nå tisser de så og si aldri på meg, men de markerer en del. Når de er ute og løper i sofaen hos meg og sånn, så begynner de gjerne å markere når de løper over ting, som f.eks. hånden min, armen min eller buksen min. Siden de fortsatt er så små holder de fortsatt på med å lage orden i rangstigen, og når de tumler rundt og småkjekler og piper hender det at det er masse små dråper med urin der de har rullet rundt.
Mvh Elisabeth, Nemi og Lise
Mvh Elisabeth, Nemi og Lise
mine to jenter markerer på meg hver gang de er ute, noen dråper som regel men hender oxo det er tisse striper, ikke særlig hyggelig , men ikke så farlig heller, jeg har på meg klær som det ikke er så nøye med jeg da når de er ute å klatrer rundt å på meg når jeg er på gulvet sammens med de 

har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.
-
- Markeringsbehov
-
- Markeringsbehov