Høy?
Moderator: Moderatorer
Høy?
Hvilket høy kan anbefales slik at rottene kan rulle og kose seg i?
mocca, kiara, amira, milano, keisa, selina, lara, zahara, chanel og olivia<3
R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3
http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)
R.I.P cola, hera, iris, pepsi, pippi, pinky, minni og martine<3
http://www.rottejentene.net
(oppdatert 19.01.2012)
-
- Sofaspiser
- Kjønn: Kvinne
Jeg har brukt høy i en lekekasse når rottene skal lufte seg - de setter veldig stor pris på å grave i det, og ingen har reagert med nysing på grunn av tiden de tilbringer der. Dessverre viste det seg at jentungen ikke tålte høyet, så jeg sluttet med det.
Det går rykter om at høy kan inneholde midd, slik at en tur i fryseren for høypakken er det tryggeste. Selv hadde jeg aldri problemer med det, men posene stod også vanligvis lagret i flere uker før jeg brukte dem. Jeg kjøpte høy fra dyreforretning beregnet på kaniner, tror jeg, men jeg husker ikke hva som stod på posen.
Det går rykter om at høy kan inneholde midd, slik at en tur i fryseren for høypakken er det tryggeste. Selv hadde jeg aldri problemer med det, men posene stod også vanligvis lagret i flere uker før jeg brukte dem. Jeg kjøpte høy fra dyreforretning beregnet på kaniner, tror jeg, men jeg husker ikke hva som stod på posen.
-
- Markeringsbehov
Jeg brukte høy før men etter som to av rottene mine har hatt kraftig LVI pga dette så dropper jeg det nå...Hvis det er krise og vil bruke noe annet enn avisstrimler og tøybiter så vet jeg om en dyrebutikk på kjøpesenteret BigShop i Sverige like ved Stocholm som selger høy i store bager som er anbefalt av butikken og er 100% støvfritt. Men det er jo et stykke til Sverige da...

Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09