Hei,ny rotte eier her til Zeppelin og Henrix:)

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

heidiii
Betarotte

Post by heidiii »

Jeg ville trodd at du har rett på det. Jeg liker virkelig ikke å bruke slike uttrykk om levende vesener, men i.o.m. at det var et annet kjønn enn det du ble opplyst om, var det jo en "feilvare".

Marianne
Stjeler mat

Post by Marianne »

albertine wrote:Jeg kommer aaaldri til å gå tilbake til den andre butikken.
Nei, ikke gjør det! Det fortjener de ikke når de først gjør en sånn feil, og i tillegg ikke vil ta den tilbake. Dårlig service.

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

men du verken så eller kjente niplene? jentene skal ha, mens gutter har ikke. sjekke du avtsnden fra rompa og tissen? er godt mulig du har fått gutt selv om den ikke har testikler.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

albertine

Post by albertine »

Det var ei jente ja. Men det ordnet seg:) Vi har nå fått en kjempe fin gutt:)

Taz
Stjeler mat

Post by Taz »

albertine wrote: Jeg ville bytte rotten på den butikken jeg kjøpte den men de ville ikke ha den tilbake og de hadde ikke noen hanner igjen.
Hvis dette var en kjedebutikk ville jeg sendt en klage til kjedekontoret og i klare ordlag sagt hva jeg mente om deres kundebehandling og kunnskap, med kopi til butikksjefen.

Nå er ikke jeg/vi like negative til butikker som mange er inne ( ;) ) men en viss kundeservice bør man kunne forvente.
Det blei litt surr når Taz skulle registrere seg så han stjælte e-postadressen til Tinkerbelle, av denne grunnen bruker vi begge "Taz" profilen til vi får rettet opp i det. Vi skal prøve å huske å signere våre innlegg ;-)

Mac dyregod
Sofaspiser
Kjønn: Kvinne

Post by Mac dyregod »

Hva er det for butikk! De har solgt deg "feil vare" og nekter å ta den tilbake! Tull og tøys fra butikken sin side :evil:
Bra du fikk en ny gutt på den andre butikken
Et liv uten dyr er ikke noe liv

Siw.M.

Re: Hei,ny rotte eier her til Zeppelin og Henrix:)

Post by Siw.M. »

albertine wrote: En ting til,på butikken så ga de larver som gobit til de større rottene de hadde der,er det noen av dere som gjør det hjemme for det var vist veeeeeldig godt???

Ja, mine rotter får noen ganger melormer. De elsker det, og er helt ville etter det. Det er også sundt og godt for dem, det er mange gode proteiner i en sånn larve ;)

Post Reply