Moderator: Moderatorer
2po wrote:problemet mitt med rottene når jeg prøver å ha de på skuldern er at de ikke vil sitte derDe kravler bare rett ned på framsida av meg - rett ned altså! bryr seg ikke om at de kan dundre rett i bakken. og selvsagt tar jeg imot dem rett før de faktisk faller ned, men... sukk.... Noen tips til hva jeg skal gjøre?
så morsomt, jeg håper roxy oxo vil like å sitte på skulderen etter hvert, sharon er som en papegøyeRadney wrote:mine fire elsker å sitte på skulderen å gå tur
haha så kult, det har jeg oxo tenkt å ha til sommeren ta de med meg på turer å sånt uteLilly-Marie wrote:jeg elsker å ha de på skulderen, i hetta eller i veska, jeg har hatt med rotter nesten over alt
hehe såmerkelig da, min ene tok jeg på skulderen min bare i noen min i sta, å det virket ikke som hun var dirkete redd hun satt der å så seg rundt bare men jeg turte ikke ha henne der så lenge for hun er så skvetten av seg ennåMiljamJenta wrote:For ca.2 år siden hadde jeg en rotte som elsket å sitte på skulderen og en som hatet det( men hun var veldig spesiell, likte ikke høyder). Så hun satt heller i armkroken min når vi gikk tur, funka helt fint det å