kinder egg

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
siv
River avispapir

kinder egg

Post by siv »

jeg la ut på gulvet på leke rommet til rottene i går 2 kinder egg med godboter inne i, sharon ble helt vill, å ville ha begge to for seg selv, roxy fikk ikke lov til å se på engang :lol: hun ble jaget vekk å sharon pep å bærte seg så fort roxy nermet seg hehe. det eneste jeg er litt redd for er om hun kan få i seg de plast bitene fra egget :hm:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Linda
Markeringsbehov

Post by Linda »

Min gamle rotte, Skråtti, var også helt gal etter kinderegg!! Gikk helt bananas så fort han fikk tak i et.. han var veldig flink å gnage åpning i det, også dro han ut lekene inni:) Tenkte på det med plastikken jeg og.. men jeg tror han spytta det ut! Han hadde vel blitt dårlig eller fått problemer med avføringen hvis han hadde svelget det kan jeg tenke meg.. Kinderegg er hvertfall morsom rotteleke! :D

siv
River avispapir

Post by siv »

Linda wrote:Min gamle rotte, Skråtti, var også helt gal etter kinderegg!! Gikk helt bananas så fort han fikk tak i et.. han var veldig flink å gnage åpning i det, også dro han ut lekene inni:) Tenkte på det med plastikken jeg og.. men jeg tror han spytta det ut! Han hadde vel blitt dårlig eller fått problemer med avføringen hvis han hadde svelget det kan jeg tenke meg.. Kinderegg er hvertfall morsom rotteleke! :D
hehe, ja å ikke er det noe dyrt heller :D det varer ikke så lenge da men de får hatt det morsomt en liten stund da å får brukt det lille hode sitt, :D
pazuza06@live.no.

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Men det har jo den "bakdelen" da at "noen andre" må spise opp det som er rundt ;)

siv
River avispapir

Post by siv »

:lol: jepp å den bakdelen er jo veldig dum da, for jeg liker jo ikke sjokoladen rundt den :lol: nam nam
pazuza06@live.no.

Post Reply