folk å rotter
Moderator: Moderatorer
folk å rotter
er så lei av at folk skal tro at rotter er full av sykdommer å at de er ureinslige :S
flere som har det sånn? hehe
flere som har det sånn? hehe
Jeg tar opp krangelen med en gang noen kommer med slike meninger. Har for syns skyld påtatt meg en mening om at hunder er ekle, kun for å sette ting i perspektiv. (Elsker alle dyr, så det er litt tung å si)
Vi har mange som har rynket på nesen da de hørte hva slags dyr vi hadde fått oss, men alle har stått ved buret og dikkedaret med jentene våre etter litt tid. Hadde de bare klart å være litt husrene i buret sitt, kunne jeg sikkert klart å overbevise flere.....
Vi har mange som har rynket på nesen da de hørte hva slags dyr vi hadde fått oss, men alle har stått ved buret og dikkedaret med jentene våre etter litt tid. Hadde de bare klart å være litt husrene i buret sitt, kunne jeg sikkert klart å overbevise flere.....

-
- Sofaspiser
- Kjønn: Kvinne
jeg står i dyrebutikk og rottene er en del med meg på skulderen og de er kjempe tam! Når folk reagerer med æsj og at de er skitten, full av pest, biter, sikter mot strupen og bare vil drepe folk, så lar jeg de hilse på rottene. Jeg prater med dem, forteller om rotter og har de barn med får de holde rottene (de voksne og om de ønsker(ungene vil ALLTID)
)
De færreste sier æsj når jeg har snakket med dem! Faktisk har noen kommet tilbake ved senere anledning og ønsket rotter!
Det går på uvitenhet og kunnskaper fra 1814 eller noe sånt.
Akkurat slik er det med reptiler og sånn og! "bare narkiser har øgler, slanger er full av sykdommer osv". Får høre slikt ofte på butikken, men overraskende mange "vanlige" folk har rotter, øgler og hva det måtte være som er stemplet som "ekkelt"

De færreste sier æsj når jeg har snakket med dem! Faktisk har noen kommet tilbake ved senere anledning og ønsket rotter!
Det går på uvitenhet og kunnskaper fra 1814 eller noe sånt.
Akkurat slik er det med reptiler og sånn og! "bare narkiser har øgler, slanger er full av sykdommer osv". Får høre slikt ofte på butikken, men overraskende mange "vanlige" folk har rotter, øgler og hva det måtte være som er stemplet som "ekkelt"
Et liv uten dyr er ikke noe liv
Det er jo fordommer mot alle dyr da, ikke bare rotter. Jeg møter flere fordommer for at jeg velger dyrebarn framfor egenfødte barn enn for akkurat hvilke arter jeg velger å bo med.
Jeg syns det er verre med selverklærte dyreelskere som slår ihjæl mygg og veps enn skeptikere som ikke vil nusse på rottene mine
Jeg syns det er verre med selverklærte dyreelskere som slår ihjæl mygg og veps enn skeptikere som ikke vil nusse på rottene mine

-
- Markeringsbehov
Tja nå er det ikke rottene våres som det er mest fordommer mot når det gjelder kjæledyr da
Men jeg har hørt at dobbelrexen min ser ut som en stor ****. Og andre ting de sammenligner den med
De andre rottene er det vel bare halen de reagerer på ;P men det gjør meg ikke så mye. Jeg syns de er søte, vakre osv. å det er det som betyr noe

Men jeg har hørt at dobbelrexen min ser ut som en stor ****. Og andre ting de sammenligner den med

De andre rottene er det vel bare halen de reagerer på ;P men det gjør meg ikke så mye. Jeg syns de er søte, vakre osv. å det er det som betyr noe

_ Kaja _ 

jeg har tenkt å ta med ene rotta mi ut på tur jeg en varm sommer dag der jeg vet at det pleier å gå folk på tur å sånt, bare for å erge de som ikke liker de fine vennene våre, å mener de er ekle skadedyr 

har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.