hei er det noen som vet hvor lenge en beeky sekk varer : i tilfelle jeg må kjøpe det på nettbutikken her etter hvert, det koster jo en del da å kjøpe den sekken så lenge jeg må få den til sent
Jeg har 4 jenter, som jeg synes skiter en hel del. Sitter her og lurer på om jeg skal kjøpe meg en pose med beeky... Er det dyrere å bruke det enn andre ting du kan kjøpe i dyrebutikken?
Elisabeth wrote:Jeg har 4 jenter, som jeg synes skiter en hel del. Sitter her og lurer på om jeg skal kjøpe meg en pose med beeky... Er det dyrere å bruke det enn andre ting du kan kjøpe i dyrebutikken?
vel det funderer jeg litt på oxo, men jeg lurer på om beeky er mere lønnsomt siden det er så mye i sekken en sån vanlig sekk i butikken koster vel ca 150 kr å oppover, men de har jo som regel ikke sån pellets i zoo butikkene da som er beregnet på rotter, de man kjøper der er som regel av bar trær å det leste jeg plass her at de helt ikke skal ha i buret da må nesten regne litt på det tror jeg
Jeg skifter én gang i uka, og er ikke spesielt gjerrig på strøet, så det er en drøy sekk, ja
Det er det billigste alternativet så vidt jeg vet, men hvordan det blir i forhold til andre når du plusser på frakt vet jeg ikke. Jeg er i allefall storfornøyd med det, og anbefaler det på det sterkeste
Hvis man ikke fyller flere centimeterslag med strø så går det ann å bruke makulert papir eller avis oppå strøet også.
Men serriøst 1 år?? Når jeg får rotter igjen må jeg revudere å kjøpe det strøet. Syns jeg måtte kjøpe nytt strø ganske ofte når jeg brukte yesterday news.
de sekkene jeg bruker til vanlig står det 23 liter på, å de kjøper jeg en gang i mnd å den koster ca 150 kr + - noen kroner, så det virker jo helt klart som beeky er den billigste å beste måten å gjøre det på da, vurderer strekt å kjøpe en sekk ja
jeg regnet ut hvor mye jeg brukte i året på det strøet jeg bruker nå å det kom på over 1900 kr så ingen tvil om at beeky er den billigste måten, hvis den varer i 1 år
Det er 12,5 kg i Beeky og 13,6 i yesterdays news. Jeg bruker yesterdays news, har to bur å skifte på 1 gang i uka.. syns ikke sekken varer 2 mnd en gang jeg.. kanskje jeg bruker veldig mye eller noe, har et par cm i bunnen! Er det noe det går penger på så er det strø hvertfall..
Linda wrote:Det er 12,5 kg i Beeky og 13,6 i yesterdays news. Jeg bruker yesterdays news, har to bur å skifte på 1 gang i uka.. syns ikke sekken varer 2 mnd en gang jeg.. kanskje jeg bruker veldig mye eller noe, har et par cm i bunnen! Er det noe det går penger på så er det strø hvertfall..
ja jeg funderer på det, at 1 år er litt vel drøyt liksom
Ja, det var lenge.. men heldig den som får det til, veldig økonomisk hvertfall:) Kanskje hvis man bruker veldig lite og blander med avispapir vil det vare lenger..