beeky

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

siv
River avispapir

Post by siv »

Linda wrote:Ja, det var lenge.. men heldig den som får det til, veldig økonomisk hvertfall:) Kanskje hvis man bruker veldig lite og blander med avispapir vil det vare lenger..
ja kan hende, jeg skal prøve beeky neste gang, men nå har jeg akkurat kjøpt en stor sekk med noe bark strø til bunnen, det bøsser litt men rottene er fornøyd med det å det støver ikke ser det ut til :)
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Maja
Klatrer på møblene

Post by Maja »

Ehem...jeg må komme med en ørliten tilståelse her. Dere har fullstendig rett! Da jeg sjekket forbruket av strø, gjorde jeg det ved å se på når jeg betalte nettbutikken. Det er bare det at det er RM1 som varer i 1 år, ikke Beekay. Ingen hjelp i å dobbeltsjekke, når man ikke leser skikkelig :lol: Men nå som jeg har oppdaget blunderen, har jeg funnet ut at Beekay-sekkene jeg har hatt har vart ca. 8 mnd med to jenter. Selv om det ikke er like lenge som mitt påståtte ene år :lol: , er det jo veldig økonomisk allikevel :D
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

siv
River avispapir

Post by siv »

Maja wrote:Ehem...jeg må komme med en ørliten tilståelse her. Dere har fullstendig rett! Da jeg sjekket forbruket av strø, gjorde jeg det ved å se på når jeg betalte nettbutikken. Det er bare det at det er RM1 som varer i 1 år, ikke Beekay. Ingen hjelp i å dobbeltsjekke, når man ikke leser skikkelig :lol: Men nå som jeg har oppdaget blunderen, har jeg funnet ut at Beekay-sekkene jeg har hatt har vart ca. 8 mnd med to jenter. Selv om det ikke er like lenge som mitt påståtte ene år :lol: , er det jo veldig økonomisk allikevel :D

:lol: fort gjort å t :lol: feil jeg syntes ett år var veldig lenge, hehe, men 8 mnd er jo oxo en drøy stund da, for øye :lol: blikket så bruker jeg noe annet her, jeg bor i halden å det blir kronglete å komme seg til oslo for å hente det, å dyrt å få det tilsendt, så jeg får drøye det en stund men takk for alle svar :P
pazuza06@live.no.

Linda
Markeringsbehov

Post by Linda »

Men mange dyrlegekontor selger jo yestredays news.. det koster ikke så mye det heller. Du kan jo sjekke dyrlegekontor i området ditt!

siv
River avispapir

Post by siv »

Linda wrote:Men mange dyrlegekontor selger jo yestredays news.. det koster ikke så mye det heller. Du kan jo sjekke dyrlegekontor i området ditt!
ja vist det kan jeg gjøre
pazuza06@live.no.

Post Reply