Fia driver å styrer værre her nå..
Hun har funnet sin sovehule på øverste hylle.. så alt av stoff skal jo oppi der.. Kan jo ikke annet enn å le.. Siden de har en sånn henge greie fra ikea i buret sitt (sånn med 3 "etasjer" i) så kaster hun først stoffe ned for å kløne det med seg helt til toppen.. Hadde kanskje vært lettere å hatt rede i bunnen av den.. men den gang ei.. hehe
Og Sara da stakars, blir jo så frustret for at stoffe fra hennes sovehule forsvinner.. hehe
Nei det har jeg skjønt..
Nesten så det er så ille at når hun ene er nede å henter er hun andre oppe å dytter ned.. hehe
Men de blir vel eninge.. Får vel få henne i sitt eget bur sånn litt innimellom så hun kan begynne å styre litt tenker jeg
Rotta mi synes også alt som er løst og mykt skal brukes som reirmateriale. Nå er ikke hun drektig, men hun liker å stappe sovehuset med mye rart. Av en eller annen merkelig grunn, tror det heter mangel på oppmerksomhet, er papirene jeg skriver skoleinnleveringer på alltid populære. Det morsomste synet jeg har hatt var da hun forsøkte å dra trekket av sofaen (har sånt løstrekk) i over en time. Hun sto med en god bit i munnen og rygget bakover for harde livet. Lo så jeg grein jeg.