tantepose wrote:Hehe,det er vel pc'n's forbannelse Mens gjøremålene bare hoper seg opp rundt en..... :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode:
tantepose wrote:Hehe,det er vel pc'n's forbannelse Mens gjøremålene bare hoper seg opp rundt en..... :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode:
Godt det er søndag.. Skal jo ikke gjøre så mye da..
å søndag er en dagen jeg føler jeg urde gjøre mest mulig om jeg har fri.... for i uka har jeg ikke så mye tid, og med jobb og skole blir en sliten.
å søndag er en dagen jeg føler jeg urde gjøre mest mulig om jeg har fri.... for i uka har jeg ikke så mye tid, og med jobb og skole blir en sliten.
Skjønner hva du mener ja.. Har det sånn jeg også.. men har ikke skole å tenkte på da.. i hvertfall ikke for meg selv..
Da er "fødeburet" så å si klart til innflyttning..
Mangler bare det hun har begynt å innrede med i det andre buret..
Så blir det vask av hovedburet i morgen..
jeg oppdaget at det var mindre klukke lyd fra sharon i sta da jeg hadde henne på soveroms gulvet, kan det være forde det er vegg til vegg teppe der hun ble ikke like kald på de små bena sine merket jeg