stille her nå
Moderator: Moderatorer
endelig fant en leilighet på finn som var stor nok, prisen var grei, å det var GREIT med dyr:D kjempe glad!
så er det bare å håpe på at vi får den..hmm
gleder meg til å få flere rom så rottene kan være mere ute, er ikke så lett å ha di ute så mye når det er ett roms her å en vilter valp som syntes rottene hadde vært gøy å smake litt på :S han er ikke like snill med dyr som storegutt:/
så er det bare å håpe på at vi får den..hmm
gleder meg til å få flere rom så rottene kan være mere ute, er ikke så lett å ha di ute så mye når det er ett roms her å en vilter valp som syntes rottene hadde vært gøy å smake litt på :S han er ikke like snill med dyr som storegutt:/
så gøy
ssilje89, da har du noe å glede deg til å se fram til
sharon har fått lege time kvart over elleve i morgen formidddag var helt fult der i dag vist nok, jeg lurer på om det er lurt å ta med roxy oxo
synes jeg har hørt en så vidt klukke lyd hos henne, men er ikke sikker
så har jeg ikke fått pengene mine grrr, jeg har ringt å undersøkt på noen steder å det har skjedd noe rot ett sted så jeg håper jeg får pengene inne på kontoen i løpet av 2 dager max, samboeren min må låne meg penger hos vetrinæren i morgen da

sharon har fått lege time kvart over elleve i morgen formidddag var helt fult der i dag vist nok, jeg lurer på om det er lurt å ta med roxy oxo

så har jeg ikke fått pengene mine grrr, jeg har ringt å undersøkt på noen steder å det har skjedd noe rot ett sted så jeg håper jeg får pengene inne på kontoen i løpet av 2 dager max, samboeren min må låne meg penger hos vetrinæren i morgen da

har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.
Jeg driver faktisk å ser etter et sted å bo jeg også, for nå klarer jeg bare ikke vente lenger med å få rotter og starte oppdrettet igjen...
Skulle jo egentlig bo hjemme til jeg var ferdig på skole, men har funnet ut at en hybel kan jeg klare å ha økonomisk.
Men må si det er vanskelig å finne noen som vil ha dyr

*Med vennlig hilsen Erica Malene*
SIV: ta med begge:) så kan de roe hverandre litt ned også,
jeg har fått time hos dyrelegen jeg også i morgen, på burr med 1 valp og 7 rotter, hmm jeg sliter altså. vet ikke hvordan jeg skal gjøre det:S
Ailani:
så bra vis du greier det økonomisk:)
nei er ikke lett det med dyr å flytting, så nå vil jeg ha den leiligheten uansett pga den kunne ha dyr:D
Hvor mange dyr skal du ha med deg?
Jeg har to hunder og 7 rotter.
om de spørr åssen dyr jeg har sier jeg noen bur dyr og 2 hunder, hehe folk liker ikke alltid rotter:P
jeg har fått time hos dyrelegen jeg også i morgen, på burr med 1 valp og 7 rotter, hmm jeg sliter altså. vet ikke hvordan jeg skal gjøre det:S
Ailani:
nei er ikke lett det med dyr å flytting, så nå vil jeg ha den leiligheten uansett pga den kunne ha dyr:D
om de spørr åssen dyr jeg har sier jeg noen bur dyr og 2 hunder, hehe folk liker ikke alltid rotter:P
SSILJE oki da skal jeg prøve gjøre det, men er litt skeptisk til roxy, hun er ikke vant med fremmede folk å er skvetten av seg, håper hun ikke spretter ned på gulvetssilje89 wrote:SIV: ta med begge:) så kan de roe hverandre litt ned også,
Ailani:

pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.
-
- Markeringsbehov
jeg gleder meg til du flytterAilani wrote:Jeg driver faktisk å ser etter et sted å bo jeg også, for nå klarer jeg bare ikke vente lenger med å få rotter og starte oppdrettet igjen...Skulle jo egentlig bo hjemme til jeg var ferdig på skole, men har funnet ut at en hybel kan jeg klare å ha økonomisk.

ja det håper jeg oxo, gruer meg litt faktiskssilje89 wrote:huff håper det går bra med dine hos dyrelegen
Hehe ja gøy når dyrene kan prate sånn

pazuza06@live.no.
pazuza06@live.no.
-
- Klatrer på møblene
Ta en titt på dette, kanskje det blir litt lettere for deg daAilani wrote:Men må si det er vanskelig å finne noen som vil ha dyr

Kjæledyr i leiligheter av advokat Ole Christian Høie
Kjæledyr i borettslag av høyesterettsadvokat Tore Sverdrup Engelshiøn
Hund og katt i leilighet (PDF-dokument) av samme høyesterettsadvokat
Ot.prp. nr. 82, 1997-98, Om lov om husleieavtaler (husleieloven)
Nærmere om den nye husleieloven (departement-rundskriv)
Ærbødigst,
Maja :rottehode:
Maja :rottehode: