Ja gleder meg virkelig.. Så nå går sommeren med på enda mer lesing og studering for å få enda mer kunnskap! Noe man aldri kan få nok av skal man bli en god avler
hu driver å ser på leiligheter, har funnet noen hu kan ha rotter i så da blir det rotter på den jenta igjen også
så blir det jentetur til danmark til sommeren for å få inn litt dansk blod.
Ja det blir rotter på meg Det kan egentlig takke Lilly for. for det var hun som fikk meg til å begynne å titte på leiligheter og se om det gikk økonomisk. Og jeg fant løsninger
Ja jeg håper også på et sammarbeid mellom alle avlere. På den måten tror jeg vi best kan avle gode rotter
Så etter å ha omplassert 4 rotter for litt over fire måneder siden skal du,Ailani, på nytt ha rotter og starte oppdrett?
Kansje burde man tenke litt langsiktig og leie leilighet i en periode først og se om det går rundt før man skaffer seg rotter?
Det var fordi min familie flyttet og jeg da ikke hadde sjans til å flytte for meg selv.. nå har situasjonen endret seg og kan flytte ut. Jeg skal leie først og så ta meg lån for å kjøpe.
Det er ikke så lett å styre ting når man bor hjemme, men nå har ting endret seg og jeg har fått sjansen til å lage noe stabilt.
Jeg syns ikke du skal være så rask med å skrive slikt når du ikke helt vet hva som er grunnene eller i det hele tatt vet noe om ting går rundt.. jeg hadde aldri tenkt på å anskaffe meg rotter nå hvis ikke jeg visste det ble stabilt!