Da jeg er relativt ny her på forumet, tenkte jeg at jeg skulle presentere meg og de hårete "barna" mine:
-Jeg er 23 år gammel, studerer biologi ved Universitet i Oslo, og trives svææært godt med det. Jeg har alltid likt alle slags dyr, men var småskeptisk første gangen jeg kom borti et par bustefjes..men det tok ikke lang tid før jeg ble sjarmert i senk. Kjæresten har hatt mange rotter gjennom hele livet og har drevet aktiv pro-rotte propaganda siden vi ble sammen, og nå, for et par måneder siden, kom de førte felles rottebarna i hus; et par helt ordinære hetterotter som fikk navnene Sam og Harry. I ettertid har de fått diverse tilleggsnavn som Harry Houdini og Samsen og Samsibar og..ja dere vet hvordan det er når man skal kalle til seg de små og finner på nye kjælenavn i fleng.
Her kommer et par bilder:

- Sam med dagens tyvegods; osteskiven fra "fars" frokost. Nydelig plassert inni gardinen, med morgensola fra vinduet.

-Her prøver Sam å stjele en kald tepose. Som fotoglad rotteeier blir dilemmaet enten ta bilde av den frekke tassen eller ta teposen fra ham..løsningen ble å gjøre begge deler, holde igjen i teposetråden og fotografere med andre hånda...godt at rottene er blitt vant til blitzen fra kameraet!

-Her er begge gutta. Harry til venstre, Sam til høyre. Letteste måten å se forskjell på dem på er at Harry har en "renere" stripe ned langs ryggen, mens Sam har noen flekker langs den. Dessuten er Sam litt større, Harry er mer på farten enn Sam (og er vanskeligere å få tatt bilde av).
Nå får jeg komme meg tilbake til essayskriving og andre studierelaterte ting, men kommer nok til å poste mer her nå som jeg har fått tilgang og ikke minst når har tusen andre ting jeg heller BURDE gjøre enn å skryte av rottisene mine...