Jeg vil gjerne starte en "hyllest-til-rotter"-tråd! Alle skriver en ting de elsker/setter pris på ved rotter; enten spesielle karaktertrekk ved egne rotter eller Rattus norvegicus generellt!
Jeg tror det vil bli mest oversiktlig hvis man bare nevner én ting i hvert innlegg og heller skriver flere innlegg hvis man vil nevne flere ting man setter spesielt pris på, også synes jeg hver kommentar kan være på omtrent samme form; En av de tingene jeg elsker ved rotter/rottene mine er... eller Jeg elsker rotta mi fordi ... eller Det jeg setter mest pris på ved rottene mine er... osv.
Litt cheesy tråd men jeg er fremdeles i den "verste" forelskelsesfasen...
Jeg kan begynne:
En av de tingene jeg elsker ved rottene mine er å kjenne de små føttene og den bløte, bløte snuten deres på magen min når de sitter innenfor genseren min.
Har ingen schnuskier for tiden ..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.
jeg elsker mine rotter forde de er gald i meg uansett hvordan form jeg er i å humør sharon min er spesiel forde hun har en utrolig bra gemytt, har aldri bitt noen, elsker kos, å folk, å er veldig snill, roxy er spesiel forde jeg reddet henne fra ett trist å ensomt liv i en dyre butikk, hun var stor allerede da, jeg kjøpte henne har brukt mye tid på henne å gjør det fortsatt,