roxy ute i bånd for første gang i dag

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
siv
River avispapir

roxy ute i bånd for første gang i dag

Post by siv »

det gikk veldig fint, til å være den første gangen var hun veldig flink :bravo: i gresset hoppet hun fram over i full fart som en kanin, ellers syntes hun hetten til mamma var det tryggeste :lol: hun syntes det å ta på å av båndet var litt skummelt å uvant men vil komme til å venne seg fort til det. matmor er veldig stolt av roxy jenta si :bravo: kommer noen bilder etter hvert av henne i bånd :D
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

MiljamJenta
River avispapir

Post by MiljamJenta »

Så bra da :bravo:
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

siv
River avispapir

Post by siv »

ja vist :D hun har kommet seg veldig, ikke så lenge siden hun var helt hysterisk å spratt ned på gulvet når jeg skulle prøve å ta på henne båndet. nå gikk det veldig fint, hun syntes det var litt ubehagelig å ha den rundt halsen, men når hun hadde fått den på så brydde hun seg ikke så mye om det, bortsett sett fra da hun prøvde å stikke av i gresset å hun ikke kom lenger hehe. så syntes hun det var så skummelt å ta det av seg igjen så hadde ikke ro på seg så fikk fikk dratt det av med det samme,å hun tisset en stor dam på fanget mitt, men da hun fikk ett lite puste rom på gulvet før jeg tok henne inn, var hun fornøyd å gikk i henge køya å vasket seg
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Post Reply