Eg ville nok tatt det opp med butikken på eitt eller anna vis. Klart det er mulig for alle å gjör feil, men no har du opplevd det to gonger. Ein butikk som sel dyr bör i det minste ha personale som er kvalifisert nok til å vite hvilket kjönn dei sel. Mange kjöparar veit ikkje anna enn det dei får vite på dyrebutikken, og då er det ikkje rart det skjer mange "oh shit" kull heime hos folk. ( Og mange dyrebutikkansatte veit altfor lite i forhold til yrket sitt, dei har ofte ingen utdanning og dei fleste har ikkje erfaring med alle dyreslaga som er. )
Aner ikkje kor gammal du er, men uansett alder så ville eg ha tatt med meg ein person som var voksen nok til å ikkje la seg avfeie så lett. ( Uten å gjör det til ein krangel

)
Vis gjerne til sider på nett som
denne, så er det kanskje mindre sjangs for at dei gjör feilen igjen? Ta med masse informasjon til dei, og om du kan så klarer du kanskje å gi dei dyra som er der betre forhold. Det er vanskelig å gjör noko anna enn å pröve å dytte dei inn i ein positiv retning. Tviler litt på at mattilsynet vil engasjere seg så veldig, men det er vel andre som har meir erfaring med slikt.
Eg ville ha prövd å la väre å kjöpe fleire dyr der, då får dei berre ein grunn til å ta inn fleire, og ein gjentatt redding av dyr på dyrebutikk förer kun til at det vert produsert fleire.
Avisene har ikkje så mange spanande nyheiter på denne tida av året, er mulig dei kunne tenke seg å lage ein liten reportasje, og da kan du jo nytte hövet til å spre litt rotteglede og fornuftig informasjon