To farger på øynene

Alt om avl og genetikk. Behandling av rottemor med barn. Diskusjoner om varianter, farger og tegninger.

Moderator: Moderatorer

Locked
tess

To farger på øynene

Post by tess »

Hei!! Lurer på en ting, rottene mine har to farger på øynene sine.. Det er svart med litt blått rungrt.. Er det noen andre som har noen rotter på to farger på øynene eller noen som vet hva det er?? Om det ikke skal være sånn eller noe??!! Jeg syns det er fint, å egentli veldig spesielt.. :D

Melody
Alfatryne

Post by Melody »

Er det husky det er snakk om?? Altså husky eyes?

Eller snakker du om odd-eyed rotter, altså at de har et øye med f.eks rruby farge og et øye med f.eks pink farge?
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

tess

Post by tess »

Det er helt vanlige rotter!! De som man får kjøpt i dyrebutikker.. Med derre mønstre, hvit og brun, å en helt brun.. Den blåe fargen er en mellom ting av mørke blå og lyse blå.. Middels. Ingen andre rotter jeg har sett eller hadd, har hadd d :)

Morgan's
Klatrer på møblene

Post by Morgan's »

Hei!

Det er nok ganske vanlig hvis jeg forstår riktig hva du mener. Nesten alle rotter har det. En sånn en blå ring rund øyet.
Image
Sånn som denne (bare plukket et bilde jeg fant på hjemmesiden til Chiries rotterede som viser øyene best)

Hilsen,
Rose

tess

Post by tess »

Oki, da vet jeg det å :D :wink:

Melody
Alfatryne

Post by Melody »

Åja, det der er normalt, ja!! Noen ganger får det jo rottene til å se helt merkelige ut, bare se på bildet under:

Image

:lol: :lol: :lol:
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Locked