En liten oppdatering, om enn aldri så sen:
Aurelia ankom Trondheim 7. august, alene dessverre etter at Randi oppdaget at Hulda begynte å bli skakk i hodet
Mocca var
skikkelig nedfor stakkars; tristere rotte skal man lete lenge etter. Ettersom jeg fremdeles har buret til Timmy stående, hadde jeg gjort klart dette til introduksjonen. Men det kunne jeg spart meg. Det eneste som skjedde da vi satt Mocca og Aurelia sammen var at de snuste én fort gang på hverandre som om de bare ville bekrefte at "å, hei, er det deg, ja". Og så var alt i orden. Ikke ett pip, ingenting! Sånn holdt de på i fred og fordragelighet resten av dagen, så jeg satt dem like gjerne inn i buret til Mocca - og hadde faktisk forventet en viss uenighet om hvem som var sjef der. Men, nei, ingenting. De tok seg en matbit og så la de seg i hengekøya for å sove. Bestevenner fra første sekund og det er de fremdeles. Søte raringene
Dette er med hånden på hjertet det rareste jeg har vært med på. Og jeg vet jeg høres helt fjern ut når jeg sier det, men det var som å se to tapte venner finne hverandre igjen.