Orion 01.08.06 - 08.09.08

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Ida
Betarotte

Orion 01.08.06 - 08.09.08

Post by Ida »

I dag måtte jeg ta det vanskeligste valget en dyreeier står ovenfor. Min kjære Orion brukte ikke bakbeina noe mer. Han har vært pjusk lenge, men nå synes jeg det var nok. Han har blitt skikkelig tynn over helga, og nå fungerte ikke bakbeina.Synd vi skal ha våre kjøre pottiser så altfor kort tid :( Jeg gjorde nok det rette, men fyfaen så forbanna trist det er!!
Image
Jeg kommer til å savne han som bare det! Han var den av gutta som var først i luka da mamsen kom for å kose, han var alltid glad og trivelig, uansett hva det var. Han kunne komme og legge seg på fanget lenge bare for å ligge der og for å få kos.
Vi kommer alle til å savne deg Orion, spesielt broren din Farsk , og lekekompisen din Lisjmann.
Image
Hvil i fred, du har det så mye bedre nå

MiljamJenta
River avispapir

Post by MiljamJenta »

Du har helt rett, det er forferdelig å ta den avgjørelsen :|

Kondolerer..
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

Larm
Gammelrotte

Post by Larm »

Jeg har en rotte som nå er ganske gammel. Han er blitt litt skral til bens, men han kommer seg fint rundt omkring på gulvet alikevel. Vi hører subbingen og hoppingen hans veldig godt når han er ute :D . Han klarer ikke lenger å hoppe opp i sofaen, så hankommer på foten vår for å få godsaker som hvitost (favoritten :bravo: ) og druer. Han klarer seg fremdeles fint i buret og klatrer fremdeles opp i øverste etasje., men det spørs hvor lenge det varer. Han får luftveis problemer med jevne mellomrom. Da begynner han å snorkle ganske mye og jeg gir ham den medisinen han skal ha, men han nekter å spise mer enn max halv dose. :evil: . Ellers så er han relativt frisk og rask. Ligger mellom 512 og 530 gram. Håper han ikke blir værre på LANG tid. Jeg har nemlig ikke lyst å miste ham, men dersom han blir for dårlig vil jeg selvfølgelig avlive ham slik at han ikke skal lide. Har gjort det noen ganger før, men Klumpedumpen er bare så utrolig spesiell. Har ikke lyst til å miste den eneste dumbogutten vår.
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Ida
Betarotte

Post by Ida »

Hehe, er jo bra at noen trives med å være litt "hemmis".
Men jeg synes at det var bedre å la Orion slippe, tror ikke han hadde greid seg så mye lengre uansett :| Bedre at han slapp nå, enn når han blir syltynn og plages skikkelig.

Woodgirl
Stjeler søppel

Post by Woodgirl »

Huff, det er så uendelig trist å måtte avlive. Mange trøstetanker sendes deg. :rat:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Post Reply