De finnes, jeg hadde et slikt til hamsteren Ludvig som nekter å løpe i annet enn rottehjul. Problemet er imidlertid at festene ikke pleier å være så gode, de holder hjulet oppe, men det gnisser mot sprinklene og bråker veldig.Elisabeth wrote: Jeg har også lurt på om det finnes hjul som er som hamsterhjulene, som man kan henge på veggen og er åpne på hele den ene siden og lukket på den andre siden. Der er det ingen sjanse for å få haler i klem.
Hjul?
Moderator: Moderatorer
Ja, hamsterhjulet mitt som jeg hadde til musene mine var sånn. Siden det bare hang på siden, ble vekten av en liten mus nok til å bøye det litt ned og lage spetakkel. Det hjalp å olje bittelitt med matolje.
Men tror nok ikke de lager sånne som er store nok til en rotte. Problemet hvis man skal kjøpe et hjul de kan bruke, er jo at det da må være så stort at det tar opp masse plass i buret. Burde nesten kjøpe en liten tredemølle
Men tror nok ikke de lager sånne som er store nok til en rotte. Problemet hvis man skal kjøpe et hjul de kan bruke, er jo at det da må være så stort at det tar opp masse plass i buret. Burde nesten kjøpe en liten tredemølle

Elisabeht - Nemi, Tequila, Nixi, Polly, Turbo, Storm og Jubba 
R.I.P. Ludde, Speedy, Rambo, Oscar, Dumbo, Lise, Moco, Rotteline og Luna

R.I.P. Ludde, Speedy, Rambo, Oscar, Dumbo, Lise, Moco, Rotteline og Luna

jo dem lager sånne som passer til en rotte også hvis det er sånn du tenker på: http://home.no.net/timmain/Dyresidenbil ... _hjul1.jpg
bare uten sånn støtte da som gjør at den kan stå på bakken.
de uten sånne støtter kan man få som er ganske store.
på tam alna har de sånne i alle størelser
bare uten sånn støtte da som gjør at den kan stå på bakken.
de uten sånne støtter kan man få som er ganske store.
på tam alna har de sånne i alle størelser
Ja, jeg har et sånt som kan stå på bakken, men jeg bruker det ikke.
Det er i metall da, også er det mye større enn det på bildet der!
Det er i metall da, også er det mye større enn det på bildet der!
Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09