Ferret Nation
Moderator: Moderatorer
[quote="BlackNenne"]Buret er kjempefint med de store dørene, sikkert veldig praktisk når man skal henge opp ting innvendig. Det eneste jeg syns var litt dumt, er at bena på buret ser veldig lange ut i forhold til f.eks regina og venezia. Buret blir liksom litt unvødvendig stort.[/quote
det er ikke så langt under der. er kjempefint å oppbevare mat og lignende.
det er ikke så langt under der. er kjempefint å oppbevare mat og lignende.
hihi ikke så vanskelig når en ikke har den store plata i midten...jeg måtte dele det opp og da ble det litt ææææ hva skal jeg si..tungvindt...men lett når en bare har de 3 platene som skal være der.Karen--- wrote:Å jasså? Er det vanskelig å rengjøre altså...?
men jeg regner med at rotter ikke har så store dasskasser som disse dyrene mine

Hehe..jammen da så 

Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
-
- Webmaster
- Kjønn: Kvinne
Anbefaler heilt vanlig netting, og ikkje hönsenettingen, skjönt det er mange som kaller alt for hönsenetting trur eg?
I allefall har dei heilt grei og forholdsvis rimelig grönn nettingsak på felleskjöpet, biltema, clasohlson og liknande butikkar.
Her er ein heilt grei instruksjonsveiledning om korleis ein kler den med netting, fra innsida. Den er på engelsk med sånne tullete utenlandske mål :]
I allefall har dei heilt grei og forholdsvis rimelig grönn nettingsak på felleskjöpet, biltema, clasohlson og liknande butikkar.
Her er ein heilt grei instruksjonsveiledning om korleis ein kler den med netting, fra innsida. Den er på engelsk med sånne tullete utenlandske mål :]
Hva er grunnen til at man ikke skal bruke hønsenetting?
:

KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
-
- River avispapir
Det er nok skjønnheten, hønsenetting er så bølgete og vanskelig å jobbe med, og det er ikke så pent heller.Karen--- wrote:Hva er grunnen til at man ikke skal bruke hønsenetting?![]()
:
Det er sikkert krumlete å vaske det med hønsenetting også

Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com
http://miljams-tamrotter.piczo.com
Ja, jo det er sant! Pent er det jo ikke...
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
Hønsenetting har jo hull som er større enn det vanlige bur som rotter kan bo i har. Jeg tror nok at de fleste rotteunger, samme om de er 2 eller 6 uker, hadde klart å komme seg gjennom hønsenetting.
Elisabeht - Nemi, Tequila, Nixi, Polly, Turbo, Storm og Jubba 
R.I.P. Ludde, Speedy, Rambo, Oscar, Dumbo, Lise, Moco, Rotteline og Luna

Hønsenetting har jo hull som er større enn det vanlige bur som rotter kan bo i har. Jeg tror nok at de fleste rotteunger, samme om de er 2 eller 6 uker, hadde klart å komme seg gjennom hønsenetting.
Tror at man bør bruke annen type netting. Det som gjør at folk spør er sikkert at det meste blir kalt hønsenetting...
Tror at man bør bruke annen type netting. Det som gjør at folk spør er sikkert at det meste blir kalt hønsenetting...
Elisabeht - Nemi, Tequila, Nixi, Polly, Turbo, Storm og Jubba 

-
- Webmaster
- Kjønn: Kvinne
mmh, det eg brukte å kalle hönsenetting heime på garden var sånn med pittesmå opningar, men det er ubehandla og tynn tynn stål? jern? metalldingssnor! og eit sant h**** å jobbe med, skarpt og ekkelt og eg kan tenke meg at det kan gjör vondt for små fötter, og vil nok lukte ganske fort.
Ellers veit eg at nokon bruker hönsenetting om den med större hol, trur den typen går under definisjonen "sånn derre netting" heime hos oss :]
Er mulig den der vanligvis grönne nettingen eg tenker på vert kalla revenetting? Men det finnast nok mange forskjellige typer vil eg tru...
Ellers veit eg at nokon bruker hönsenetting om den med större hol, trur den typen går under definisjonen "sånn derre netting" heime hos oss :]
Er mulig den der vanligvis grönne nettingen eg tenker på vert kalla revenetting? Men det finnast nok mange forskjellige typer vil eg tru...
Jeg har fått tilbud på det buret til 3000.- i dag,tror absolutt jeg skal slå til på det
Julegave til rottene og meg dette året
Var med utrolig mye stash til det buret også
Men det er det kanskje uansett?

Var med utrolig mye stash til det buret også

Besøk oss gjerne http://www.123hjemmeside.no/HeltRott
-
- Betarotte