Jeg er bare intressert i å høre folks forskjellige meninger og har flere ganger forsøkt å spore dere over på diskusjon med spørsmål, er det noen som har noe å tilføye annet enn misnøye og klaging over denne tråden?
Moderator: Moderatorer
Hei du. :rottehode: Kikky hørte med meg da hun i skrivende stund dessverre er alene i moderatorrollen. Vi jobber med å få flere moderatorer på plass.BlackNenne wrote:Kan styret bekrefte dette? Er det en enkeltperson i styret som sa det var greit eller flere?: Hvis hele styret støtter dette kan jeg nesten ikke gjøre annet enn å måpe.
Denne tråden ble kun satt til live for å diskutere tema. Det var ikke snakk om å snakker videre om det ene tilfellet. Dette tema er ganske relevant og grunnen til at den kom nå var jo fordi man kom til å tenke på tema da den ene saken dukket opp.BlackNenne wrote:Det burde ikke være spørsmål om Tora føler seg støtt eller krenket.
Det er en prinsippsak. En moderator burde kanskje trå enda mer forsiktig enn den vanlige bruker, for å unngå å bli misoppfattet hvis det virkelig er saken.