*kremt* jeg kan vel ikke si jeg er så utrolig kreativ når det gjelder navn! Kan jo først nevne de "normale" navnene.
Ronja var min første rotte, og jeg har alltid likt navnet, så da ble det det. Om jeg en gang om lenge får ei datter skal hun hete Ronja ("Mammaaa, hvorfor fikk jeg navnet Ronjaaa?" "Ehm, kjære lille venn, du er oppkalt etter min første rotte"

)
Farsk fikk navnet sitt fordi han var veldig farskete for å si det sånn. Var ikke sjeldent jeg fant han inni klesskapet der han satt og storkoste seg med å spise opp klær. Absolutt ikke noe menneskenavn da

Orion fikk sitt navn fordi han hadde tre hvite flekker på magen, som i Orions belte. Også synes jeg det navnet var så utrolig fint.
Balder hadde jeg allerede bestemt navnet til før jeg dro og hentet han. Han var sjokoladefarget og en skikkelig godklump, så da syntes jeg Balder passer godt.
Smirre, broren til Balder er oppkalt etter en hund jeg møtte for mange år siden. Satt og funderte på navn, og plutselig dukket navnet opp i hodet. Synes det er et kjempesøtt navn, og det passer til ei god og rund rotte
Så kommer de virkelig ILLE navnene
Lisja, rett og slett fordi hun var minst. Jeg hadde vel bestemt et navn, men det ble aldri så jeg kalte henne det.
Beibin, av samme grunn som lisja. Hun skulle vel egentlig hete Isi, men det ble jo aldri noe av
Lisjmainn, aner ikke hvorfor men sikkert av samme grunn som hos Lisja og Beibin. + at han ser litt "tilbakestående" ut, så om han ikke hadde fått navnet Lisjmann, hadde det sikkert blitt "mongo" eller noe sånnt
Oi, dette ble langt! Jaja