Nytt gjemmested

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
KineA
Sover i do

Nytt gjemmested

Post by KineA »

Da jeg skulle vaske jenteburet i dag,så lot jeg de gå fri her i stua. Men Lamina og en jentebaby fant veien til kjøkkenet,og komfyren av alle steder. :roll: Fikk ut Lamina igjen etter litt lokking med godsaker,men jentebabyen koser seg fortsatt i ovnen,inni på baksiden og bare snapper til seg godsakene jeg prøver å lokke henne ut med.
Tror ikke det blir noe varm søndagsmiddag på meg i dag ihvertfall :lol:

KineA
Sover i do

Post by KineA »

Hun gikk ut da jeg startet støvugeren for å støvsuge bak komfyren :bravo: Hun ville nok ha mer :ost:,så da tok hun vel til fornuft.
Da blir det varm søndagsmiddag på meg,og alle rottene er tilbake i buret :D

MiljamJenta
River avispapir

Post by MiljamJenta »

Hehe, vansklig å fange en rotte som har bestemt seg for å ikke komme fra :P
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

KineA
Sover i do

Post by KineA »

Ja,og demontering av komfyren var ikke akkurat det jeg hadde lyst til å begynne med :roll: Men heldigvis kom hun fram da hun fikk smaken på ost :D

tantepose
Gammelrotte

Post by tantepose »

Jeg måtte stenge av bak kjøleskapet med netting da de begynte å dra håndduker inn dit... :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode: :rottehode: :geek:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

H+B+S
Betarotte

Post by H+B+S »

Huff, et slit når de gjemmer seg slikt. Hadde en sånn med Boss en dag tilbake, hun gjemte sge bak noen store og tunge skap. hehe :P
Rotteløs ! ;o
Savner Boss, Søppel og Lavendel ! :/

http://sites.google.com/site/kiddosrats/
Ny = Under oppbygging

Christi
Bygger bol

Post by Christi »

Hahaha, ja, å gjemme seg bak/inni umulige-å-nå steder og bli der(!) tross all koseprat og godbiter i verden, er et av de mest irriterende (men likevel sjarmerende) karaktertrekkene til rotter.
Da Sam var på "pensjonat" hos foreldrene mine i sommer hadde han klart å gnage seg inn i sofaen. Da jeg vippet sofaen over på siden for å rottesikre den, falt det ut en hel haug med tørkede lomper! Mamma sa at hun hadde matet ham med lomper siden han likte de så godt, men de ble altså ikke spist, kun lagret...lo godt da haugen med lomper falt ut av sofaen.....
Har ingen schnuskier for tiden :(..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

MiljamJenta
River avispapir

Post by MiljamJenta »

haha. jeg husker da søsteren min hadde hamster jeg, noen hadde glemt å lokke burdøra og han hadde kommet seg ut, vi lette overalt men forgever, vi var nesten sikre på at katten hadde funnet han. Og vi måtte legge oss uten å finne han :| Men pappa var oppe lenger å så så han at hamsteren krøp ut fra bak hylla, da var hamsteren bare baby og at på til dverghamster :lol: Det var et kjeme lite mellomrom mellom lista og hylla, men han kom til rette :P Nå for et halvt år siden skulle vi flytte hyllene til er annet rom og under hylla var det et bittelite reir av hybelkaniner :bravo:
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

KineA
Sover i do

Post by KineA »

De finner de utroligste plassene å gjemme seg :mrgreen:
Måtte le da jeg så to snuter vibrerte fra ett lite hull bak ovnen,de viste jeg ikke kom til å få tak i de-så de satt der å ertet meg :lol:

Post Reply