Irriterende tissing..
Moderator: Moderatorer
Irriterende tissing..
Felix tisser ALLTID på de som holder ham! Han er ikke redd, men koser seg mye. Han går som regel på do før han kommer løpende til burdøren, men likevel tisser han på oss.. I begynnelsen dusjet jeg etter hver gang, men det er jo bare tull. Nå skifter jeg selvsagt klær, men det blir jo travelt å gjøre det hver time..
Må også nevne at de bæsjer og tisser OVER ALT, noe som ikke er så veldig gøy ettersom de for det meste er i sengen min..
Noen som har tips? Det nytter ikke å lære dem å bruke toalett tror jeg..
Må også nevne at de bæsjer og tisser OVER ALT, noe som ikke er så veldig gøy ettersom de for det meste er i sengen min..
Noen som har tips? Det nytter ikke å lære dem å bruke toalett tror jeg..
Ja, dette er en liten ungrotte-greie
Ellers så er han jo en hannrotte, og de markerer jo ofte litt!

Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
-
- Gammelrotte
- Kjønn: Ikke oppgitt
Du kan jo ha en rottegenser som du tar på deg hver gang du håndterer de samt legge ut teppe over senga med et toalett i et av hjørnen, med strø i.
Er rottene lenge ut vil de selvfølgelig gjøre fra seg, og da må man finne på løsninger som lar de gjøre det som er naturlig for dem, men som ikke gjør det ubehagelig for deg
Er rottene lenge ut vil de selvfølgelig gjøre fra seg, og da må man finne på løsninger som lar de gjøre det som er naturlig for dem, men som ikke gjør det ubehagelig for deg

Anexet med tottebasser og corgis frøkner.
Ja, kan jo ha spesielle klær til når jeg holder på med dem, men da blir jeg gående i de klærne hele tiden.. Rottene er ALLTID ute:p
Noen som har erfaringer med kondomeriets laken?:p Hahaha, hadde ikke det vært verdt et forsøk da?:p Er vel bedre det enn å bone madrassen hver eneste dag.. (Jaaada, jeg er overhygienisk!)
I så fall; hva koster dette lakenet ca? Føler meg mer eller mindre teit om jeg skal begynne å gå inn på kondomeriets nettsted=P
Noen som har erfaringer med kondomeriets laken?:p Hahaha, hadde ikke det vært verdt et forsøk da?:p Er vel bedre det enn å bone madrassen hver eneste dag.. (Jaaada, jeg er overhygienisk!)
I så fall; hva koster dette lakenet ca? Føler meg mer eller mindre teit om jeg skal begynne å gå inn på kondomeriets nettsted=P
Sam begynte å hoppe ned fra fanget mitt for å tisse på et håndkle jeg hadde liggende i sofaen helt av seg selv, tror rottene foretrekker å kunne gå på do andre steder enn på deg, hvis de bare får muligheten. Men det er forskjell på "jeg må tisse"-tiss og "jeg er sjefen"-tiss.
Har ingen schnuskier for tiden
..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Det plastikklakenet du tenker på? Funker som fjell! Har det over senga med et stort teppe over + alle lekene og gjemmeplassene de har. Så når kvelden kommer tar jeg bare av alle tingene, også ruller jeg teppene pent og pyntelig inntil veggen. Så er det bare å rulle ut igjen neste dagBabyLizz wrote:
Noen som har erfaringer med kondomeriets laken?