Siden den fantastikse jenta mi, Pim, akkurat har godt bort, skal jeg nå ha en ny kamerat til Cilla! Jeg skal ha en av ungene til Oda's Harry Potter - kull, og vi gleder oss til det!
Nå har det seg sånn at Cilla er en relativt avslappet, stor og tung dame som liker å ta livet med ro. Hun er ikke spesielt aktiv og sover 97% av tiden

Hun er sånn desverre av natur, og det er jo ikke sånn at hun bare ligger og spiser, men en smule slapp og trøtt er hun hele tiden

Cilla er noe av det herligste jeg har møtt, hun har supert temprement og er kjempe snill og god med andre rotter! Hun er litt over ett år, men som sagt er hun veldig rolig (alt for rolig!) og minner egentlig mye mer om en hannrotte enn en hunnrotte
Hvis jeg nå da skal ha meg en ny liten jente som bare er seks uker, er jeg redd at hun skal bli en litt små ulykkelig frøken som ikke får turnet rundt sammen med andre rotter, men heller bli en kosegris med litt for mye fett, sånn som min elskede Cillus

Syns dere jeg da heller skal ta med meg to tupper fra Oda? Sånn at livet blir enklere og litt mer spennende enn et sovehus for min nye Gulla?