Vaske tissen..
Moderator: Moderatorer
Vaske tissen..
Nå nettopp så jeg at Buèno vasker tissen til Amigo! Noen som har vært borti dette? At de gjør det med hverandre? Så litt rart ut, og det virker som om Amigo var ganske så brydd.. Er heller ikke så lenge siden jeg fersket Buèno kose med seg selv.. Hvor normalt er egentlig dette? Kan det være hormonene?
Den rotta som får tissen vasket får beskjed av vaskeren om at "du står under meg i rang"
Det kan gå fram og tilbake med hvem som vasker og blir vasket i flere dager, uten at det bryter ut noen voldelig konflikt, før rottene bestemmer seg om hvem av dem som faktisk er på toppen
Andre ganger er det alltid den ene som vasker, men da bør det ikke skje så ofte. (Tegn på at vaskeren er en dominant type.)

Det kan gå fram og tilbake med hvem som vasker og blir vasket i flere dager, uten at det bryter ut noen voldelig konflikt, før rottene bestemmer seg om hvem av dem som faktisk er på toppen

Andre ganger er det alltid den ene som vasker, men da bør det ikke skje så ofte. (Tegn på at vaskeren er en dominant type.)
Når jeg leker med Sam og utfordrer ham med hånda - later som hånda mi er en rotte - vil han ofte prøve å holde den fast og "tvangsvaske" - betyr det at han prøver å dominere meg eller hånda mi?
Har ingen schnuskier for tiden
..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

-
- Hamstrer mat
Disse gutta altså
..er alle tre like gamle?

Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
Men er det sånn at du kjøpte Buéno litt etter de andre? Kanskje han kommer hjem og bosser litt med de to andre...
Men hvem var øverst på rangstigen før han kom inn i "flokken"?

Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
15 år - 09/05-09
Kjøpte først Amigo, og så Felix nøyaktig en uke etterpå. Bueno kjøpte jeg 24.November, så han er ganske ny! Felix ble kjøpt den 20.Oktober, så det tok en stund før sistemann kom i hus, ja..
Før det var det Amigo som var sjef. Felix er en liten pingle, og løper heller vekk. Nå har også Felix begynt å stille seg på to når Bueno oppfordrer ham til duell.
Tror det bytter litt på, for nå ligger Bueno helt alene på hylla, mens de to andre holder rundt hverandre i hengekøyen - altså jeg tror at Bueno har falt lavest på rangstigen..
Før det var det Amigo som var sjef. Felix er en liten pingle, og løper heller vekk. Nå har også Felix begynt å stille seg på to når Bueno oppfordrer ham til duell.
Tror det bytter litt på, for nå ligger Bueno helt alene på hylla, mens de to andre holder rundt hverandre i hengekøyen - altså jeg tror at Bueno har falt lavest på rangstigen..