Ojoj, hvordan har jeg missat den her tråden? :O Har lenge kjent meg veldigt sugen på å kjøpe en ferret nation, men det er ju det der med sprinkler avstandet... men skulle man få den her før ca samma pris vore det jo mye bedre! Håper zooper gir svar snart, og glem ikke og ge beskjed om det!
Kirameki wrote:Ojoj, hvordan har jeg missat den her tråden? :O Har lenge kjent meg veldigt sugen på å kjøpe en ferret nation, men det er ju det der med sprinkler avstandet... men skulle man få den her før ca samma pris vore det jo mye bedre! Håper zooper gir svar snart, og glem ikke og ge beskjed om det!
Skal gi beskjed ja!! De har ikke svart ennå da... Det tar tid. Håper ikke de glemmer å svare?
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur
Takk for spørsmålet, per i dag så er ikke dette et bur vi har planer om å ta inn. Men vi vil selvfølgelig vurdere dette hvis det kommer inn mange henvendelser på dette buret.
Mvh
Kristian
Zooper.no
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode: tonje.org - Med egen rottedel Blogg - Litt rottebabbel Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur
Beate wrote:De tok seg god tid med å svare da...men da er det jo bare å legge seg i selene og sende mange mail til zooper om å ta det inn
Det samme tenker jeg, hehe. Send i vei folkens, vis interesse!!
De som solgte det har nok ikke flere, men jeg syns det er mange som selger Jennybur for rundt 500kr (til 1000kr) nå... Men de billigste brukte er det jo nesten aldri med utstyret som egentlig følgte med.