De gjemmer seg sikkert eller sover søtt en eller annen plass på rommet ditt! bare sitt lenge på rommet (sitt helt stille) og lytt lenge og veldig godt, når du hører noe kloring eller andre lyder finner du di sikkert til slutt
Jeg merket at Frost ikke lå i buret sammen med de andre og lette overalt men ingen liten snute å se. Så jeg drar ut alt av kasser og ting under sengen men ser han ikke under der heller. Men så merker jeg en liten bevegelse inni den ene nordsjøbagen min som jeg har klesvask i. Trodde den var lukket helt igjen men neida en liten glipe var åpen. Og joda der lå Frost sammenkrøllet og sov så søt. Eneste grunnen til at jeg merket noe var at han sparket i søvne. Søte lille gutten min
Mine to første rotter var noen nydelige luringer De fikk opp låsen på buret helt selv, og løp rundt i kjellerstuen både titt og ofte. Heldigvis kom de når jeg ropte på dem. En morgen fant jeg dem ingen plass, og de kom ikke når jeg ropte på dem... Etter at jeg hadde revet opp hele sofaen, viste det seg at de hadde komt seg inn i et låst skap..... Rotter er noen kule og smarte dyr som kan gi oss hjerteinfarkt:P