Er et noen som har erfaring med det buret? Pris, lett rengjøring, lett innredning og sånne ting. HVor kan man kjøpe det utenom dyrebutikk. Jeg så et på en dyrebutikk hvor den kostet 2300 kr. Er det vanlig pris?
Har lyst på større bur, men må jo spare opp først...
Ferplast jolly er et greit bur. samme buret som scoiatolli 5..
Jeg trodde frem til i dag at det var jolly jeg hadde, men mitt er litt større i bredden.. Men jeg er veldig fornøyd med mitt så langt.. rottene liker det veldig godt.
Jeg betalte 700 for mitt brukt. Inkludert porto. Mitt er jo litt større da, og finnes nok ikke i butikkene lengre engang.
Men jolly er helt likt, og vil anbefale jolly fremfor brio burene (de har spisse tak)
Kjempebra bur! Store, fine luker i front. Selv om jeg bestemte meg for å hate at lukene åpner seg oppover Men nå synes jeg det er kjempesnedig. Greit å ha plass oppå til å sette diverse ting, og veeeeldig kjekt med hjul. Også trives jentene veldig godt i det!
Men jeg har siklet litt på et ferplast brio special ei stund, og skal bytte ut jollyburet med det.
Det hadde vert bra roteloooover Tusen takk! Synes det ser veldig greit ut. Ikke for stort eller noe. Mine rotter liker at jeg dekker til taket så det er ikke noe problem for meg i allefall. Glemte genseren min på sprinkltaket en gang... Nå bruker jentene mine det som er igjen til hengekøye
Positive sider:
- Stort og høyt, gode klatremuligheter
- Lakkerte sprikler
- Liten avstand mellom sprinklene ( 1 cm)
- Metallbunn
- Hvis man bare bruker strø i bunnen er det lett å rengjøre
- Det er hjul på det
- Vannrette sprinkler
Negative sider:
- Dørene går nedover
- Det er vanskelig å henge opp ting pga lukene er midt på sånn at det er vanskelig å henge opp ting langt nede eller løfte opp feks do og hus.
- Det er ikke sprinkler i taket