aviser er håpløst for mitt vedkommende, da de elsker å rive det i stykker, og ikke minst flytte alt fra hyller, ned til bunnen av buret, enda godt jeg har tung matskål
buret mitt lukter ikke spesilet vondt.. skifter bunnstrø en gang i uka, og vasker hengekøyer ol etter behov. Tre hyllene blir lagt i vann i noen timer med såpe, og er luktfrie etter tørking. Men nå i det siste har de ikke tisset på de hyllene engang, bare jennyhyllene som får gejnnomgå, og de er lett vaskbare
men om de får det av, så eter mine teipen også tror jeg
Tror nesten jeg måtte ha brukt gaffateip over hele avisen skulle den blitt liggende De er helt utrolige når det gjelder å rive istykker avispapir.
så hiver bare inn en hel avis, så gjør de akkurat hva de vil med den.. (som oftest biter på str med tuvekroninger)
Jeg trodde man ikke skulle bruke teip fordi det er farlig for rotter å spise det? Det var riktignok musa til venninna mi som døde etter å ha gnagd på teip, men hvis mus dør av det så er det vel farlig for rotter også?
Vedr. aviser til hyller og sånn så har jeg testa ut og legge håndklær der og det har funka fint! Jeg bare dytter litt av håndkle ned i hjørnet der ikke jennyhylla er(fordi den ikke er spiss).