Jeg drømte at jeg og pappa og Pippen var på en båt. Det var vinter slik som det er nå, ute. Vi satt på en benk på båten, når jeg plutselig spurte pappa om det gikk an at jeg slapp Pippen ute i vannet sånn at han kunne få svømme litt, siden det var så kaldt. Pappa sa nå at det gikk helt fint, så jeg slapp Pippen ut i det kalde vannet. Han svømte rundt, og dykket. Jeg kunne godt se han, for vannet var svart og Pippen var hvit.
Etter en stund ville jeg ha han opp i igjen, men han ville ikke komme opp. Så pappa måtte ta på seg dykkerutstyret og hoppe uti vannet. Men når pappa hoppet nedi vannet, ble Pippen så redd av plasket at han plutselig var borte. Vi ga opp og kjørte båten på land.
På land var det sommer og veldig mange eksotiske planter. Det var tilogmed planter på himmelen. Det var en stor flokk men ender, og 2 koalaer som hang opp ned på en vegg. En plass var det et stort bur med en farlig kjøttetende plante inni, og der var Pippen inni. Det var veldig farlig å gå inn dit, men vi klippet opp gjerdet å gikk inn og hentet Pippen.
Litt morro at jeg faktisk husket denne drømmen, pleier som regel å glemme dem