hva coco sa til tolken

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
wollf
Gammelrotte

hva coco sa til tolken

Post by wollf »

legger ut samtalen mellom coco og dyretolken her jeg

tolken: hvordan føler du deg?

coco: press bakerst i ganen, svie i øynene, føler at lusfveiene snører seg sammen og vanskelig for å puste. slimdannelse i svelg.

jeg føler meg fin, men jeg har vondt for å puste. jeg ønsker å klammre meg til livet, men ser at det er vanskelig. (sender sorg og gråt)
jeg er svært, svært glad i deg mamma. du har gjort ditt aller beste for meg i lang tid nå. det er jeg takknemmelig for. det har gjort meg enda mer motivert til å holde ut. vi er like glade i hverandre. det vil vi altid være. selv på hver vår side av dalen. den er ikke så lang som den kan virke. du er der hver eneste dag, vi har hatt så mye gøy sammen, du har gjort så mye godt for meg at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne. du vet hvor god du er, bare husk at jeg husker alt og setter stor pris på deg. jeg er glad i deg inn i evigheten. ta meg med deg i minnet og hjertet. da vet du at jeg aldrig vil forsvinne. det er mulig ting vil bli prøvd for meg, men vit at hva enn du velger er tiden snart inne for meg til å gå videre på min vei. vårt vennskap vil alltid bestå. (klør på halsen)
jeg har mitt liv å takke deg for. det var du som fant meg og valgte livet med meg. vi har lært hverandre mye du og jeg. behold meg som et kjært minne. jeg tar deg med meg dit jeg går.

tolk: si mer om din helse.

coco: trangt i bryst, hodet presses bakover, svir i øyner

tolk: har du mer å si?

coco: takk mamma enormt for alt hun har gjort og fremdeles er villig til å gjøre. hun ville gjort alt som sto i sin makt for meg. det vet jeg. men noen ganger er livet ved sin ende, da må man forstå det og ikke kjempe en endeløs kamp mot det umulige. jeg er klar for å forlate min vidundelige plass her nå. takk mamma. et uendelig minne i mitt liv og en evig kjærlighet fra meg vil alltid følge deg.

wollf
Gammelrotte

Post by wollf »

ønsker foresten ikke kommentarer om hva dere tror. ville bare dele dette med de som var interessert

Molly matmor
Hamstrer mat

Post by Molly matmor »

*slettet*
Hilsen Meg og Tequila
R.I.P Molly, Mint<3

17 år, jente

Post Reply